skilt Skrevet 27. juni 2009 #1 Skrevet 27. juni 2009 Jeg er gla på vegne av alle damene som har fått nurkene sine.. Men jeg er også gruelig misunnelig:) Hvorfor vil ikke mi jente også komme ut å hilse på verden? Er ikke det at jeg er så lei av å gå gravid, jeg elsker faktisk å være gravid...Tenk så heldige vi er..Kjempemange som gjerne vil ha muligheten, men som dessverre aldri får muligheten, og jeg nyter å kjenne spark og bevegelse fra hun lille i magen... Men det begynner å bli nok nå.. Er jo ivrig etter å klemme og kose med babyen min.. Og kysse den lille nesen, eller kose med de bittesmå tærne! Gått med mase/modningsrier hver kveld i ei uke nå... Vil ha VIRKELIG ordentlig vondt
Moster1 Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Neida, du er ikke alene. Jeg er i dag 6 dager over termin. Jeg er ikke lei, men fryktelig utålmodig ja. Men det er vel ikke så mye vi kan gjøre med det. Barnet kommer når det kommer, verken før eller etter det. Ønsker deg masse masse lykke til!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Du er ikke på overtid ennå =) Du er bare over termin =) Hun kommer nok snart.. Kanskje er du så uheldig at du faktisk må gå 2 dager på OVERTID også... altså, 16 dager over termin.... Hun kommer når hun er klar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå