Gå til innhold

2 dager over :-) Andre damer på overtid igjen her? eller bare meg...?


skilt

Anbefalte innlegg

Jeg er gla på vegne av alle junidamene som har fått nurkene sine.. Men jeg er også gruelig misunnelig:) Hvorfor vil ikke mi jente også komme ut å hilse på verden? Er ikke det at jeg er så lei av å gå gravid, jeg elsker faktisk å være gravid...Tenk så heldige vi er..Kjempemange som gjerne vil ha muligheten, men som dessverre aldri får muligheten, og jeg nyter å kjenne spark og bevegelse fra hun lille i magen...

 

Men det begynner å bli nok nå.. Er jo ivrig etter å klemme og kose med babyen min.. Og kysse den lille nesen, eller kose med de bittesmå tærne! Gått med mase/modningsrier hver kveld i ei uke nå... Vil ha VIRKELIG ordentlig vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ganske enig med deg jeg. Og denne varmen tar knekken på meg. Dusjer i kaldt vann flere ganger om dagen. Har termin i dag, men merker ikke noe her. Har hatt mensmurringer og masse kynnere i sikkert 14 dager nå. Den har lurt meg et par netter også uten at det er kommet noe.

Vi får tenke på at det uansett ikke er så lenge igjen nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.... eg er også overtid...-6 dager. begynner å bli lei nå og føler samme som deg. det hjelper lite når folk ringer / tekster hele tiden om det skjer noe...da blir jeg deppa.

stresser litt om jeg kjenner bevegelsene...så jeg tar på magen hele tiden...det står at man skal kunne telle 5 eller fler beveg. i løpet av 20 min.

varmen er verst om natta....får ikke puste heller...så nå begynner alt på en måte... og jeg som hadde så fantastisk svangerskap hadde nesten ingen plager....

hvis det ikke skjer noe så setter de i gang neste uke torsdag/ fredag håper jeg...

Lykke til til alle dere....vi må holdet ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan alle overtids damer. Nå er jeg skikkelig lei, 4 dager overtid. Bare nødt til å klage litt, fått masse vann i beina, ligner på noen riktige syltelabber, vonde å gå på, bekkenet er ikee noe godt i d hele tatt, ryggen er så dårlig at d er vondt om jeg sitter, står eller går så jeg sover skikkelig dårlig på nettene. Nå er jeg virkelig lei av å gå gravid, glad dette er den siste. Sorry måtte bare blåse ut litt. Helt enig med deg Mamman til Lukas, vil ha skikkelige rier på gang her nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enormt god motivasjon å gå til onsdag! lenger pappaperm :) Jeg er "bare" 2 dager over nå, så jeg tenker at jeg liksågodt kan gå 5 :)

Satser på onsdag jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overtid enda, men føles sånn:) Aldri gått over før, venter nr 4 termin i morgen! Ustabil i humør, hovne bein, håper han kommer snart.

 

Får ikke nyte godt av fedrekvoten, har bar rett på 14 d uten lønn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 2 dager over her også, du er ikke alene ;)

 

Har vært veldig innstilt på å forsøke ulike metoder for å få fart på sakene, da jeg gikk 11 dager over med førstemann. Men nå er det bare 2 dager fra ekstra pappapermisjon og har derfor tatt pause fra både akupunktur, bringebærkapsler, sterk mat, aktivitet mm

Hatt en fin mandag og har planer om å nyte tirsdagen også, men onsdag er vi igang igjen! Da skal ingenting være uprøvd! hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager over for min del også.....snakk om å bli tidlig utålmodig... Hvor mye vann er det mulig å få i benene?? Kjenner ikke igjen føttene mine selv. Prøvd med støttestrømper men i denne varmen er ikke det spesielt godt - sitter med bena høyt og det har tydeligvis ingen effekt.

 

Flere som sliter med tissing om natta - sånn ca vært 20 minutt? Noen råd?

 

Lykke til alle sammen så får vi håpe at det er vår tur snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i dag og har ingen tegn på at noe er på gang.

Gikk over 10 dager sist men det var i november og lufta var ikke trykkende men heller litt kjølig og dejlig :o)

 

Energien jeg fikk de siste 2 ukene er nå som bortblåst og igjen orker jeg så vidt å slepe meg rundt en kort tur med hunden på fm.

Svetten rinner, melkesyre i legger og lår..

 

Har også bestilt bebi til den 1.juli.. så får vi se da om vi klarer det... Hadde vært dejlig å få tilbake energien men aller mest blir det spennende å møte lillegutt å bli kjent med han.

Men... det kan også ta 14 dager til og da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre - i denne varmen orker jeg absolutt ingenting.

 

Lykke til jenter! Vi satser på 1. juli! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på 1 juli her også;)

Er ikke såååååå lei enda, bare litt:)

 

Litt fælt å ikke ha anelse på når det kan skje... Kan enda gå flere dager før det lille nurket kommer!§!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene nei !!

Jeg hadde termin 25 Juni og venter i spenning . Har sviger familie fra australia på besøk, så det er ganske travelt her . De ville jo gjerne at lillegutt skulle ha vært her nå, men ikke noe jeg kan gjøre med det desverre. Var hos jordmor idag og alt var fint og flott, så det er jo bra. Men denne varmen på sørlandet er litt slitsomt, men et tips til alle for å sove godt om natten ; Jeg har 3 varmeflasker jeg fyller med is vann og har med meg i senga, en kald klut på panna og ei vifte . Jeg får faktisk sove om natten, bortsett fra de 6 turene jeg er oppe på do da .. he he . Men det hjelper meg veldig med de kalde flaskene og så sover jeg bare med et tynt laken over meg ( og av og til ikke det heller) Idag gikk slimproppen og har hatt masse smerter i underlivet idag ; så kanskje det skjer noe ? Hadde vært veldig fint, men er så vant til alle disse smertene i underlivet, stikk og nedpress, tør liksom ikke håpe for mye . Men hvis ikke blir jeg satt i gang den 8 Juli, så det er uansett ikke lenge igjen til gutten vår kommer til verden. Gurimalla som jeg gleder meg, det blir en fryd å få han hos oss <3 Lykke til alle sammen og så får vi prøve å kose oss med disse siste dagene med magen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5 dager på overtid, og ser jammen meg ut til at jeg får med meg de 2 ukene med ekstra permisjon ..... Men har vært 5 slitsomme dager i varmen, så nå håper jeg snart lillegutt tar seg en tur ut!!!!

 

Lykke til til alle dere som bare går og venter!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sitter jeg og... 3 dager over, og veldig fødeklar... Ble tøyd litt av jordmor i dag, men bare litt kynnere og menssmerter til nå. Så får vi se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at vi er flere her.... 5 dager på overtid i dag. Ble altså ingen junibaby.... men håper det skjer noe snart, begynner å bli lei. Har hatt en del falske rier - men når skal de gå over til å bli ordentlige rier??? Bare lurer jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager på overtid her :-(

Ble vurdert i dag, og var ikke moden. Blir satt i gang på dag 15 overtid hvis ikke noe har skjedd innen da. Håper inderlig at ting ordner seg selv, har ikke lyst til å bli satt i gang.

Å ja det er varmt, takk for tipset med kaldt vann i varmeflaske, det skal prøves ut i natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...