Gå til innhold

Opptatt av jenter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille, uskyldige sønn har blitt en storsjarmør. Han tiltrekker seg jenter i alle aldre (!!) som fluer og stortrives med det. Han har tydelig sett seg ut ei nydelig, blond snelle med enten blå bikini eller gul badedrakt (hun bytter på).

Han er bare 10 år. Hvor skal dette ende? Min sønn - sommerflørten 2009!

:)))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, det var nesten godt å høre, hehe.

Jeg har også en sønn, men han er 7.5 år og han kan f.eks sitte i bilen og plutselig si;

"Ho jenta der var søt, pappa".

Han har allerede rukket å ha to-tre kjærester ifølge han....hehe.

Trøsten er at han nok ikke forstår så mye av det, for her om dagen så sa han at han og kusina skulle gifte seg når de blei store (ho er 6.5 år)

Gjett hvem som blir flau når jeg skal holde konfirmasjonstale til han om noen år, hehe

Skrevet

Konfirmasjonstale ja, den var lur ;))))

En ting er liksom at jentene gjør seg til og er opptatt av kjærlighet og sånt, det er jo på en måte forventet (jeg vet det, forferdelig gammeldags og fordomsfull). Men så begynner gutten til mor å få øynene opp for småtupper over alt! ;))) Jeg skvatt skikkelig.

Høres vel ut som om din storsjarmør begynner noen år tidligere. Jeg trodde ikke min sønn hadde anlegg for å være sånn, trodde han var mer innadvendt, men der tok jeg sgu feil!

På tide å snakke med ham igjen om at gutter og jenter har forskjellige grenser, om at nei betyr nei og om at kjærlighet med den rette er vidunderlig. Jeg får rope på min mann.... ;))))

Skrevet

He he, ja dette skal han ikke slippe unna, så dette skal med i konfirmasjonstalen....

Vi får passe på fremover, at de blir noen ordentlige gentlemen....hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...