metaMORfose Skrevet 27. juni 2009 #1 Skrevet 27. juni 2009 Det er deilig når helgene er så flotte som det er meldt denne helga. Vi skal vake i vannet, spise jordbær og ellers bare kose oss. Deres planer for helga? Ha det riktig fint!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #2 Skrevet 27. juni 2009 Jeg skal i bursdag i kveld, gleder meg veldig til det! Endelig jentefest! I morgen reiser barna på ferie og jeg skal gjøre ingenting mens de er borte!
Lene~mor til tre Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Vi jobber i helgen. Etter jobb igår koste vi oss med jordbær Årets første Norske jordbær
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Hadde besøk på fredag, en del overtidsarbeid, tur i marka med guttene og to av deres venner og avslutning på "ungdomsbibelgruppa" hjemme hos oss i går. I dag nyter vi kun vårt eget selskap og livet i halvskyggen. Med jevnlige "badedypp" i bekken som er tomteskille mellom oss og naboen hos guttene og påfølgende soltørking på plenen. Og dagens middag består av hønse- og ertesalat, med grillede ananasskiver og egenhøstede jordbær m/pepperdryss til dessert. Med litt pisket krem til bær og ananasen, selvsagt! Klart for servering om et kvarters tid, guttene har nettopp begynt å dekke bordet, og trekullet er tent. Kan livet være bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå