Gå til innhold

Dere som er med i pointshop?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere til sendt mye mailer eller sms,blir oppring osv?? Vist dere svarer på desse spørreskjemanene?

evt hva er det dere tjener poeng på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, blir nesten aldri oppringt, men når man svarer på undersøkelsene så sier man samtidig ja til å motta mail fra ulike arrangører, men på mailen følger det alltid med en sånn avmeldingslink, så jeg melder meg alltid av med en gang. tjener poeng ver å åpne mail fra pointshop, logge inn, dagens spm, åpne links, svare på undersøkelser og å godta interessante tilbud (gjør ikke det så ofte da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...