Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #1 Skrevet 27. juni 2009 Får dere til sendt mye mailer eller sms,blir oppring osv?? Vist dere svarer på desse spørreskjemanene? evt hva er det dere tjener poeng på?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #2 Skrevet 27. juni 2009 nei, blir nesten aldri oppringt, men når man svarer på undersøkelsene så sier man samtidig ja til å motta mail fra ulike arrangører, men på mailen følger det alltid med en sånn avmeldingslink, så jeg melder meg alltid av med en gang. tjener poeng ver å åpne mail fra pointshop, logge inn, dagens spm, åpne links, svare på undersøkelser og å godta interessante tilbud (gjør ikke det så ofte da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå