Gå til innhold

ånei! noe på gang nå? uke 35:-s

Anbefalte innlegg

Skrevet

igår dro jeg til føden å ble undersøkt å der var d modent å 2cm åpning,d var en liten skjedekant,men ja,modent sa jordmor..jeg kunne gå lenge me dette,men d kunne å gå kort tid..jeg har hatt vonde kynnere siden uke 30..var på CTG da,men ingen åpning eller noe..

jordmor sa at jeg skulle komme inn idag etter undersøkelsen å få en ul for å se etter om åpninga er strørre idag,men da jeg gikk på do idag var d en del slim,blankt me tegn til litt blod,eller jeg kunne se at d var litt blod..

tror dere at d er noe på gang,evt at åpninga er blidd større??

er bekymra:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.. får håpe jenta venter litt til..

Kanskje blod og slim kommer av at de har undersøkt deg?

Blir jo gjerne litt irritert inni der om de "roter" litt.. Vet jo ikke hvordan de undersøkte deg da.

Gikk selv med 3-4 cm åpning i 6 uker (fødte 16 dager på overtid) med min tredje. Da måtte de strippe meg tre ganger for at noe skulle skje. Fikk litt slim osv hver gang de hadde undersøkt meg...

Lykke ti i dag da.

Skrevet

Blodet kan godt komme av undersøkelsen. Jeg var inne i uke 35 med nr 1 pga en blødning, og da undersøkte de meg grundig (for å forsikre seg om at det ikke var noe alvorlig) Dagen etter gikk slimproppen, nøyaktig 6 uker før termin, og den dagen jeg fødte! ;-) Så det trenger ikke ha noe å si, men alle er jo ulike, så man vet aldri. Lykke til! :-)

Skrevet

har vært til ul nå,d var åpent me hode å litt steng me litt slim i midten å åpent dærfra..men var mer enn igår+menssmerter..igår kjente hun veldig forsiktig..å var myye på do inatt å da var d ingenting blod..d kom nå på dagen me en del slim..men har fådd beskjed fra lege at idag er d kun sofa på meg,imorgen kan jeg godt føde hvis d starter mer da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...