Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #1 Skrevet 27. juni 2009 Magen har blitt stor, litt vel stor. Så meg i kjole i profil i går kveld og det var helt klart en profil av en gravid kvinne i ca 4-5 mnd Jeg går på cerazette og har ikke hatt mensen på ett par år, jeg tullet litt med pillen for noen mnd siden. Glemte 3 dager på rad og hadde sex noen dager etterpå. Herregud, jeg er gravid! Jeg vil ikke ha flere barn :-( Vinglasset ble satt fra meg og jeg var helt kvalm. Kunne kjenne små bevegelser inne i magen. Jeg har ikke sovet i natt og det var ikke gøy å ta testen i dag tidlig. Vi vil ikke ha flere barn. Testen var negativ. Resultatet er kun at jeg er feit... Det er ikke noe gøy det heller, når det gikk opp for meg at jeg har så stor mage at jeg tar gravidetest...Bevegelsene jeg kjente inne i magen min? Tja, var vel tarmene som ropte etter mere mat :-( Jeg må gjøre noe!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #2 Skrevet 27. juni 2009 sannsynligvis er du nok litt oppblåst og har luft i magen!! Dette kan du jo gjøre noe med.. Blir selv "oppblåst" av p-piller. Tåler dem ikke. Foretrekker mens og normal syklus selv. Du får bruke sommeren på å snu om livsstilen og spise mye frukt og grønt. Gå lange turer og ikke så mye vin (det er nok dessverre ikke så slankende..) Hadde vært et større problem å skulle ha en baby som ingen av dere var klare for...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #3 Skrevet 27. juni 2009 Man skal ikke spise så mye frukt faktisk.. to frukt om dagen, som IKKE skal taes etter hverandre, men deles gjennom dagen, en på morgen, en på kveld f.eks.. og kun en halv banan om gangen.. 10-12 druer, ikke mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå