Prøverpånytt! Skrevet 27. juni 2009 #1 Skrevet 27. juni 2009 Jeg lurer på om dere som har hatt svangerskapsforgiftning i forrig svangerskap om dere får tettere oppfølging denne gangen? Jeg hadde sv i forrig svangerskap og tilslutt måtte fødselen settes igang. Men var på kontroll hos fastlegen i uke 7 og hun ble informert om sv i forrig sv.skap, men nevtne ingenting om flere kontroller. Så neste kontroll er vel i uke 24 her. Er i uke 13 nå. Lurer på hva som er vanlig?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. juni 2009 #2 Skrevet 27. juni 2009 Hei Jeg fikk Svangerskapsforgiftning forrige gang og blir godt fulgt opp denne gangen. Opprinnelig så fikk jeg heller ikke ny time før uke 24 etter første kontrollen, men så viste deg seg at mitt bt begynte å stige veldig tidlig grunnet mye stress....så derfor har de god kontroll på meg :-) Det er som regel etter iallefall halvveis svangerskap at svangerskapsforgiftning kan oppstå så er nok derfor de ikke gjør noe ut av det enda. Men om du er bekymret så kan du jo ringe jordmor og spørre om du kan få en time før uke 24....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå