Gjest Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 I telenors bildekonkurranse https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=20#8259
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Nydelig jente du har!! Flotte farger! En stemme fra meg (uten at jeg gadd se gjennom de andre).
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Oppdaget nå at konkurransen er jo over på søndag (med ny på mandag) skulle vel kanskje ha venta til mandag med å sende inn da.. hmpf
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #9 Skrevet 27. juni 2009 Syns hun så mer sjokka ut enn overrassket. Fint navn.,
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #10 Skrevet 27. juni 2009 Haha skrev feil. Mer sjokka enn tankefull skulle det stå.
Allegra baby Skrevet 27. juni 2009 #11 Skrevet 27. juni 2009 Nydelig pike, nydelig navn, stemme fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå