makkapakka med spire Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Er i tvil om jeg skal velge duo eller kombi...
Lilli med småtrolla Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Jeg kan ikke si jeg har erfaring, siden vi ikke har tatt vår i bruk enda. Men vi stod mellom kombi og duo vi også. Syns kombi er penere og se på, men vi valgte duo, fordi den har så mye større bag =) Det må vi ha som skal bruke vognen i vinter med mye poser og klær Lykke til =)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. juni 2009 #3 Skrevet 27. juni 2009 jeg har simo duo og har ikke angret en dag på det valget! Gutten vår er 2 år nå og bruker fortsatt vogna si. Bagdelen kunne han bruke til han var 11 mnd og sportsdelen kan han fint bruke en god stund til. Bagen er så stor og god og det er jo deilg å ha god plass til pose og baby på kalde dager:) Det eneste minuset med duo er at kalesjen gjerne blir litt falmet med tiden og jeg har ikke merket noe til det ennå, men kommer nok til å se en ganske stor forskjell i fargene neste gang bagdelen skal på igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå