Trebarnsmamma30 Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Kjenner jeg blir koko snart:( Gutten min på 15 mnd ligger bare å griner i ett kjør, pleier vanligvis å sovne i 7-halv 8 tiden men er våken enda.. har tatt han opp, gitt ekstra drikke, lagt meg ved siden av han osv.. I går holdt han det gående helt til halv 12.. blir en lang sommer hvis det skal fortsette slik..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 jenta mi på 17 mnd sover godt, men eldste på 3,5 år våkner hele tiden..
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 jupp 3,5 åringen min er også oppe til midnatt hver kveld nå, jeg har gitt opp og lar henne styre på rommet til hun kollapser.. men ejg er hjemme i perm, så styrer dagene selv og er bare en bonus at hun sover til 10-11 på formiddagene nå i sommer.. dessuten er det så varmt at jeg ikke klarer å sove selv, så føler ikke jeg kan forlange mer av henne..
Sol Skippertaksdronning Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Mini på snart ti mnd sover som en stein, mens sjarmapene på 4 og 7 styrer på...største sovner ofte ikke før midnatt...det blir for varmt til dem, de sover heller utpå litt på morgenen. og det er jo helt ok nå som det er sommerferie
Trebarnsmamma30 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2009 Eldstejenta mi på 3,5 sover som en stein, det er bare lillebroren her som er vedig var på varme.. nå sovnet han endelig!
*Lille Persille" Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Tulla vår på snart 10 mnd er helt klart plaget av varmen. Sovner ikke før solen har gått ned og det gjør den mange timer etter at hun egentlig skulle sovnet. I dag la jeg henne en time senere bare for å slippe å løpe opp og ned trappen hundre ganger i løpet av kvelden. Satte også inn en liten vifte der for å få litt sirkulasjon i luften og idag sovnet hun ihvertfall raskere enn de andre dagene. Sikkert bare flaks....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå