Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Jeg vet at jeg ikke skal bry meg, og at dette muligens er frekt, men jeg gjør det i beste mening! En gang NÅR Den gang DA Kan ikke unngå å legge merke til at du konsekvent bruker "da";)
~sjiraff~ Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Er veldig klar over det. Har slitt med da/når og og/å siden jeg begynte p skrive. Kan til og med reglene og kan dermed skrive rett om jeg konsentrerer meg. Men her inne går det av og til litt fort. Skal skjerpe meg )
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 flisespikker. Holder med Sjiraff jeg Den gang når
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Skal vi drive flisespikkeri så er det vel egentlig sånn: Den gang da, og HVER gang når.....??
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 DEN gang da HVER gang når.. Get your self a grip HI
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 Er helt enig i at det heter Den gang da, HVER gang når!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #9 Skrevet 26. juni 2009 forsvar deg selv, sjiraff! HI har også feil, et heter "hver gang når", man KAN faktisk skrive "en gang da..." for eksempel en gang da jeg gikk tur i skoge... en gang da jeg kjøpte is... osv, det er faktisk mer riktig enn skrive "en gang når..." på bokmål hvertfall, men vet jo ikke hvor HI kommer fra da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå