Piri Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Hun er i et sånn trekant-bur om dagen og får virkelig kost seg. Da går hun i gang med liv og lyst og graver så det spruter. Det lengse hullet ho har gravd er 60 cm skrått innover. Neste dag flytter jeg buret og hun går igang igjen. Men jeg tenker på; hvis jeg hadde lagt en hel dags arbeid ned i noe sånt, for så å se at det er borte neste dag og må dermed begynne på nytt, så hadde jeg blitt lettere nevrotisk. Tror du go'jenta føler det sånn? En annen ting: Når hun møter på andre vesener på sin underjordiske ferd, som f.eks. mark og biller og andre ufyseligheter, spiser hun dem da? Om så: bør hun få noe mark-tabeletter eller noe? Og mens vi er i gang: Hvordan i hule heiteste får jeg marsvinet opp av det halvmeter lange hullet kaninen har gravd????
Pittamitta Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 uff,tror du skal droppe støvsugern :-).Men lokke med god saker da?
Tommage♀♂ Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Men er det ikke vanlig å ha netting i bunnen på kaninbur? Hvis hun bor rett på bakken graver hun seg selvsagt ut.
Piri Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2009 Nei, hun graver ikke seg ut. Hun graver skrått nedover og ligger inni der. tror hun liker at det er kjøligere der.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå