Tommage♀♂ Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Hva er best egentlig? Jeg har nettopp kjøpt denne http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=TRIOCLASSIC Noen som har erfaring med den? Dere med gassgrill, kan dere ha flasken stående under grillen? Litt teit at det ikke gikk an på min da...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Kull, får den gode lukten da.... Smaker annerledes og...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 enig med Miss Fat her. Vi hadde elektrisk da vi bodde i blokk (ikke lov med kull) og det var ikke det samme. Den ble ikke brukt mye... Kull-grillen vår bruker vi masse
Fire småtroll Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Vi har gass og er kjempefornøyd, bruker den masse. Nå i sommerhalvåret bruker vi den flere ganger i uka, men vi bruker den ofte om vinteren også (har overbygg på verandaen så den står lett tilgjengelig utenfor døren). Steiker aldri kyllingfileter, svinefilet osv i panna, har det alltid på grillen, og grillspyd smaker jo spesielt godt i februar Har en Weber grill som nok kunne hatt en liten gassflaske under, men siden vi bruker den så mye har vi den største flasken og den står på siden, det har aldri vært noe problem.
Piken på landet Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Vi har gass, og det er veldig greit med at det er bare og fyre opp å hive maten rett på. Slipper å stå og vente i det uendelige. Men jeg må allikevel si meg enig med de over her; du får ikke den rette lukta og smaken uten kull.
erteposen + 4 Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Vi har en liten eletrisk som vi har på altanen, og som vi bruker til vanlig middagslaging. Ellers så har vi en kulegrill som bruker kull, og som er min favoritt for familiegrilling.
~sjiraff~ Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 Gass. Var sterk motstander lenge, men samboeren min fikk overbevist meg, og nå hadde jeg ikke klart meg uten. Vi griller sikkert 4 ganger per uke (minst) i sommer halvåret og det hadde tatt tid med en kullgrill. Gassbeholderen skal vel aldri stå under grillen under grilling. Men den kan oppbevares der da vi ikke griller.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 26. juni 2009 #9 Skrevet 26. juni 2009 gassgrill! og er kjempe fornøyd!! har vi lyst på pølser og det regner ute er det ingen problem så tar det jo så kort tid før den er varm!! gassbeholder har vi også på siden av grillen :=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå