Gjest Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 woooooooohoooooooooooo.. jenta mi er seks mnd og har vært et stabeis de siste ukene når det kommer til legging.. sovnet relativt greit i seks tiden.. så har det vært FULT baluba fra slaget halv åtte til rundt halv elleve.. enten om det er skriking for alle penga eller turning og ablegøyer.. i dag fikk jeg nok.. vi har kost og hysjet, synget og lallet.. men i dag tenkte jeg at det fikk holde.. hun ble vanskelig med legginga. så satt jeg meg på en stol å kikket i veggen mens hun hylte og bar seg.. da satt jeg jo der, men uten å rikke på meg. vil at hun skal lære en gang for alle at natt er natt.. sånn er det bare.. jeg hylgrein da jeg kom ned i stua etter at hun hadde slutta å gråte og hyle (hun var fortsatt våken da jeg gikk ut av rommet) fikk så vondt av ho, men hun må jo lære. så hørte vi noe mumling og vasing der oppe nå.. så ville samboeren gå opp.. så sa jeg at han måtte vente til hun sa i fra (gråte) så plutselig stoppet det.. så gikk jeg opp for å se. så hadde ho pokker med sovna uten sutten det har ho ikke gjort på 4,5 mnd wææææhæhæhæhæhæhæhæhæ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå