MissAntrop Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Er 7+5 i dag, men har de siste dagene hatt litt vondt i magen og korsryggen - kommer og går litt. I tillegg er jeg kvalm og uvel. Er nå gravid for tredje gang. Første gang hadde jeg ingen plager og lite symptomer og fødte en flott jente. Ble gravid igjen, mistet 6 uker på vei i SA og nå er jeg så redd. Hadde smerter i mage og korsrygg da også, men da blødde jeg. Er nå usikker på om dette er et dårlig tegn
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 For meg er det normalt i hvertfall, jeg har også hatt blødninger i mine svangerskap selv om det gikk bra. Med nr 3 (og da hadde jeg mistet like før) hadde jeg noen dager så store smerter at jeg måtte ligge strak ut på sofaen, i tillegg blødde jeg friskt blod, men det gikk helt fint :-) Du skal se det går bra!
MissAntrop Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2009 Tusen takk for svar! Var det i 1 trimester du også hadde smerter og blødninger? Skal på ul på onsdag og kjenner at jeg er veldig, veldig nervøs...
Småtorsk Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Blødde ikke, men hadde masse "menssmerter" i starten. Og i dag, på vanlig UL, fant de en helt fin liten unge med alle deler på rett plass! Dette går nok helt greit skal du se! (Takk for sjansen til å si det, forresten. Har blitt litt hypokonder i det siste, og det er godt med en sjanse til å berolige andre for en gangs skyld!)
Gjest Skrevet 27. juni 2009 #5 Skrevet 27. juni 2009 Ja, det var mest i 1. trimester, bitte litt ut i starten av 2.trimester også. Blødde ikke eller hadde vondt hele tiden da, men mange dager. Var temmelig nervevrak da jeg endelig gikk over i 2.trimester kan du si ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå