Gjest Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Hvor lenge gikk det før de sluttet å stå opp 300 ganger etter de hadde lagt seg? (Om de var av den typen) Har dere ellers noen lure knep? Noen som har måttet tyd til sele? Hvordan funket det?
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Har sluppet unna det der med de to minste, men eldste stod ofte opp. Vi forklarte bare at det var natt og fulgte ham inn igjen. Hver gang, med en gang vi så ham "Nei, nå er det natt og du skal sove" sa vi og leide ham inn igjen omtrent uten å se på ham. Sånn ca 300 ganger ja første kveldene. Ikke noe mer snakk, ikke noe dilling og dalling, bare rett inn igjen i sengen og overhøre protester. Tok en 5-6 dager så sluttet han å vandre for noen mnd. Måtte så gjenta prosessen i en 5-6 dager til, og siden har han vært grei :-)
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Vi har holdt på et par uker nå, og hun står fortsatt opp like mange ganger. Tar en til to timer fra hun legger seg til hun endelig sovner. Vi gjør som du, bare sier at det er natt og følger henne til sengen. Det er aldri noen protester, men like fult er hun oppe etter to min igjen. Jeg får vel bare satse på at hun tilslutt innser at det bare er å legge seg med en gang...
hit og dit Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Ho hoppa over sprinkelsenga i to dager, så skifta me til juniorseng, og så tok det ein kveld før det var slutt, så tilsammen tre kvelder. Men det var ikkje meir enn ein 5-6ganger den første kvelden, 2 andre og tredje. Den første kvelden ho hoppa over sprinkelsenga satt eg utanfor rommet hennar på ein stol så ho såg meg fra senga si. Trur det hindra dei resterande 254-255gangane ho ville hoppa ut. He he. Menneh i kveld så var det ein ny runde med å stå opp, men det var fordi me hadde ei bikkje på besøk som ho helst ikkje ville sovne fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå