Pappas fultreffer :) Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Var hos legen idag, og han sa at jeg hadde 1 cm åpning allerede. Så han tøyde litt da og nå håper jeg at noe skjer her snart. Noen som har fått gjort det og som det funket godt på? Ellers lurte jeg på sånn modnigsakupunktur, om ikke det er for sent da?! Om det vil funke? Og nå etterpå så har jeg gått med en del menssmerte og veldig vondt i ryggen en stund, å jeg håper dette funker
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Riene mine startet 2 dager etter jeg ble strippet med nr 3, så det hadde absolutt effekt på meg i hvertfall :-) Lykke til!
Pappas fultreffer :) Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2009 Jeg håper og ber om at dette skal funke da, er så fødeklar nå. Og legen ville ikke at jeg skulle gå lenger heller egentli for han mener babyen er så stor. Takk for svar og lykkeønskninger
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Jordmor tøyde meg på sykehuset da jeg hadde 2 cm åpning. 5 timer senere var lillegutt født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå