Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 De som på mirakuløst vis aldri blir stresset;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 De som klarer å tenke seg om før de snakker (skriver).
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Mennesker som ikke gir opp selv om livet er i mot dem og folk som klarer å se to sider av en sak, selv når saken angår dem selv.
Cat.68 Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Svigerinna mi er slik ,og ja, den egenskapen beundrer jeg henne for. Ikke engang når hun alena som førstgangsfødende fødte på do hisset seg opp forteller det lite om roen i henne. Men den personen jeg vet om som jeg beundrer mest av alle det er Snåsamannen. Et bedre menneske vet jeg ikke om.
prekæs Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 De som ser lyst på livet og ikke koser seg i all sin deprimerthet.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #9 Skrevet 26. juni 2009 Människor som vågar att gå sin egen väg, alltså vågar gå emot strömmen. Människor som tycker om dig själva. Människor som aldrig ger upp, hur svårt och jävligt livet än är mot dem. Människor som inte ser allt svart eller vit, som en anonym ovan skrev, de som vågar se två olika sidor av samma story. Självständiga kvinnor.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 26. juni 2009 #10 Skrevet 26. juni 2009 Åh takk! Eller jeg tar den i hånden og bærer den ut..
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 26. juni 2009 #11 Skrevet 26. juni 2009 Edderkoppen altså, ikke svensken:-)
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #12 Skrevet 26. juni 2009 BÆRER DEN UT? Kødder du? Du må jo DREEEPE. Jeg hadde forøvrig helt ærlig, oppriktig og dønn seriøst heller død enn å bære en edderkopp.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 26. juni 2009 #13 Skrevet 26. juni 2009 Mange som deg:-) Er vel herdet, hadde en tarantella da jeg var liten. Har alltid lært at edderkopper i hus betyr lykke..hehe..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #14 Skrevet 26. juni 2009 Positive og glade mennesker! Blir virkelig glad av å omgås slike Kunne ønske jeg klarte å holde mer på humøret, men jeg faller fort inn i "hverdagssyting", og det irriterer meg voldsomt! Enig med de andre her og, slike som står på og ikke stresser/klager over de værste situasjoner! Beundrer også de med god selvtillit, som likevel aldri ser ned på andre.. Også herlige mennesker å omgås.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 26. juni 2009 #15 Skrevet 26. juni 2009 Positive mennesker Mennesker som klarer å sette seg inn i andres situasjon Mennesker som ikke dømmer Mennesker som går inn for å ta vare på egen fysisk og psykisk helse
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #16 Skrevet 26. juni 2009 De som er romslige, varme, generøse og tolerante. Som ikke blir bitre av motgang, som ikke dømmer andre så lett, som ikke er smålige og selvsentrerte. Som er snille og viser godhet for andre.
Figa Skrevet 26. juni 2009 #17 Skrevet 26. juni 2009 Beundrer mange, men kan si at griske mennesker er det verste jeg vet! Ellers liker jeg veldig godt mennesker som oppnår ting uten behov for å skryte av seg selv.
Gjest Skrevet 27. juni 2009 #18 Skrevet 27. juni 2009 Klarer ikke drepe innsekter jeg. Jeg bærer dem ut. Er det veps eller lignende fanger jeg dem i et glass og slipper dem ut. Jeg er skikkelig bløthjertet og kan aldri ha hage tror jeg, for jeg eier ikke vilje til å delta i krigen mot snegler ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå