Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble litt overrasket da jeg på 1. kontroll fikk spørsmål om jeg hadde bestemt meg for hvor jeg ville føde fordi det må søkes om plass. Er det flere som har søkt om plass? Hvor langt var dere på vei da dere søkte? Hvor ønsket dere å føde og hvorfor valgte dere det sykehuset?

Selv var jeg i 8. uke og søkte Ullevål fordi venninner av meg sier det er best der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er visst vanlig på 1. kontroll! Jeg har også bestilt plass på Ullevål, bestilte i 8. uke jeg også! Mest fordi legen min sa at det var det beste for meg fordi det er det nærmeste for meg. Aner ikke hvordan det er her i Oslo, for jeg er nyinnflyttet:) Men blir nok bra!

Skrevet

Jeg er annengangs. Søkte Riksen sist, men fikk ikke plass. Ble Ullevål. Denne gang søkte jeg i uke 5 og har fått plass på Riksen.

Skrevet

med førstemann søkte fastlegen for meg i 8.-9. uke på riksen, og fikk plass. var meget fornøyd med behandlingen og personalet der, og nesten alle vennene mine har født der. denne gangen søkte jeg selv om plass med det samme jeg fikk bekreftet graviditet, fordi det var en sak i avisen for noen måneder siden om at man måtte være tidlig ute for å få plass.

fikk en hyggelig mail tilbake og brev med tilbud om plass bare noen dager senere.

i barselgruppen min var det flere som hadde født på ullevål og var veldig fornøyd med det. jeg tror det hele kommer an på hvor travelt det er den dagen du kommer inn - enten det er på ullevål, riksen eller et annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...