*SvangerskapsTrollet* Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Dette har sikkert vært spurt om mange ganger, men jeg har ikke fått det med meg! Noen som vet?
snuffe Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Spis i vei. Her står alt du ikke bør spise: http://matportalen.no/Emner/Gravide
awenka84 Skrevet 27. juni 2009 #3 Skrevet 27. juni 2009 ja klart du kan spise reker:) JEg skal spise reke og krabbe ikveld:) mmm gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå