Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Ååååh! Han kan irritere vettet av meg altså. Samme leksen hver eneste gang. Hvis JEG er årsaken til en krangel/diskusjon kan jeg si unnskyld for det jeg sa eller gjorde. Hvis HAN er årsaken sitter den unnskyldningen laaaangt inne, gjerne etter at jeg har sagt at jeg forventer at han kommer og ber meg om unnskyldning. Og da er det gjerne med påfølgende forklaringer/bortforklaringer, han kan liksom aldri ta noe ansvar for det han sier. Er det så mye forlangt å bare få en unnskyldning, enkelt og greit? Andre med slike menn? Irriterer meg at det alltid bare skal gå ene veien!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 hehe.. min eks sa unnskyld en gang, og da hørtes det slik ut; "hva? skal jeg si unnskyld nå da?" Da hadde han sagt unnskyld i sine egne ører;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Nope.... Hvis jeg er skikkelig heldig kommer det et "unnskyld daa!" til slutt. Skulle ønske han tenkte litt mer på mine følelser noen ganger....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Ikke flink akkurat, men han har sagt unnskyld når det har vært behov for det..Ville aldri ha sunket så lavt som å be ham be om unnskyldning! Heldigvis er det sjelden han gjør noe han trenger å be om unnskyldning for!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Ja, litt for flink. Han kan finne på å si det bare fordi han vil vi skal bli "venner" igjen - uten at han mener det...
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Min er alt for "flink". Han sier alltid unskyld, selv om han ofte ikke har noe å unskylde, og det heller er jeg som bør unskylde...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #7 Skrevet 26. juni 2009 Ja, mannen min er også sånn at han nekter å si unnskyld. Jeg synes det er utrolig irriterende og barnslig. Det rare er at han kunne si unnskyld før, men de senere år har han nektet noen gang å si unnskyld. Fatter ikke hva det skal være godt for. Her om dagen sa han faktisk unnskyld til sønnen vår fordi han hadde vært litt dum mot han, og da holdt jeg nesten på å besvime av sjokk! Så kanskje det er et lite skritt i riktig retning?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #9 Skrevet 27. juni 2009 Høres ut som om du er gift med min mann... Mannen min kan si unnskyld, men den sitter veldig langt inne, og kommer da enten som "sorry,da!" eller "Unnskyld, men hvis ikke du...."
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 27. juni 2009 #10 Skrevet 27. juni 2009 aldri i verden om han sier unnskyld..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #11 Skrevet 28. juni 2009 Min sier unnskyld for alt han synes han gjør galt. Forlanger at jeg skal si unnskyld for den minste ting, noe jeg ikke er så flink til. Flinkere med barna enn med han. De krever ikke noe av meg, så da føler jeg det er naturlig å unnskylde mine feil.. Når han krever at jeg skal gjøre det, og jeg ikke er helt enig, blir jeg trassig som et barn og føler meg overkjørt. Hva er vitsen med at jeg skal si unnskyld for noe jeg ikke er 100% enig i er feil? Da føler jeg meg falsk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå