Trønderbærta Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Noen forslag? Hun leker med "petshop" og "my little pony", og har en del av dette da, men det er jeg bra sikker på at hun får av flere andre! Hun vet ikke hva hun ønsker seg, men jeg vil kjøpe noe hun vil sette pris på, og som blir brukt i mer enn ei uke og så blir ødelagt eller rotet bort
Trønderbærta Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2009 Det har hun, det som gjør det så vanskelig å finne noe, er jo at hun har jo "alt", og kommer ikke på noe hun egentlig har bruk for, nye møbler og slikt fikk hun på rommet sitt for ett par uker siden, så rommet er ordnet, klær har hun det hun trenger av Hmm...noe genialt da, som jeg ikke har tenkt på?? Inne eller ute, spiller ingen rolle !
Mamma2OO5 Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Kan dere ikke bare kjøpe noe hun ønsker seg uavhengig av pris? jenta veit neppe forskjell ;o)
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Hva med turutstyr som f.eks sovepose + fortelle at dere sammen skal dra på telttur? Krabbestang og hov?
Trønderbærta Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2009 Takk for gode tips Prisen er ikke sååå nøye, bare ett utgangspunkt for meg selv , om det blir mindre gjør ikke noe, men helst ikke så mye mer Tur-utstyr er en knall ide da Trenger enda flere tips og ideer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå