Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig 141 dager igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :-) 147 her...

Skrevet

takk:) snart halvveis du og:)

Skrevet

177 dager igjen her :(

Skrevet

Hei og hå.. Jeg er også halvveis! :) Syns ikke magen har vokst så mye de siste ukene dog.. men det sparkes livlig! og hardt! :)

Skrevet

hos meg romeren er det mosatt. magen har blitt diger. Og har dessverre fått endel kynnere de siste dagene. men kjenner ikke så mye spark.

Skrevet

148 dager igjen på meg:-)

Skrevet

Vel, mye og mye.. det varierer veldig om jeg får være ærlig. Men jeg kan skvette til av og til om jeg ligger på magen (eller ligger på ryggen og kjenner litt etter) Det er min første da, så jeg aner jo ikke hva jeg skal forvente ;)

Skrevet

Jeg er og halveis og syns faktisk at ukene gaar ganske fort naa..

Sparkene er blitt fearre de siste dagene men mine erfarne veninner sier at det sikkert kommer av varmen, saa jeg proever aa ikke bekymre meg over det. Skal paa ny UL paa onsdag, for babyen var litt liten, men jeg har lagt paa meg 1.5 kg siden forgje tirsdag og magen har plutselig skutt fram saa jeg haaper paa gode nyheter om gutten vaar har vokst.

Saa bra vi er flere her som er like langt, har hatt paa foelelsen at alle var kommet saa mye lengere enn meg..

Skrevet

JA er litt kjekt når det er andre som er like langt som en selv:)

Tror det er nå magen begynner å vokse for fullt fra uke 17-24. Så vi får vel beregne oss på å gå opp i vekt å få strørre mage. Du får oppdatere oss på hvoordan det går på ul:)

Skrevet

hei!

jeg har 148 dager igjen...

ul i morgen, tror det blir gutt, det er hvertfall hva magefølelsen sier!

Skrevet

143 dager igjen her:-)snart halvveis..var på ul på torsdag,og i magen lå en aktiv gutt:-) gleder oss masse til å få en av hver,siden vi har ei jente fra før.lykke til på ul imorgen:-) og lykke til videre i svangerskapet for alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...