lille ma Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Når kom magen på dere? Jeg er tredje gangs gravid og 7 uker - føler at det synes som bare rakkern
Lilli med småtrolla Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Jeg er førstegangs, og har "litt og gå på" Så på meg viste det ikke ordentlig før uke 22
therese_23 Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 jeg er andregangs å fikk skikkelig mage rundt 16-18 uker
Gumman :-) Skrevet 27. juni 2009 #4 Skrevet 27. juni 2009 Jeg er 1.gangs, men veldig liten da. Er nå akkurat passert 12 uker og har fått en tydelig liten kul (den begynte nok å komme rundt uka 9-10, men da kun bittelitt like over skambeinet). Ellers er det vel normalt at magen kommer raskere når man har vært gravid før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå