Gumman :-) Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Jeg kan knapt fatte at det er sant, men 1. trimester er over og nå kan jeg virkelig begynne å glede meg!!! Blir koselig å slå følge med dere andre her inne!
awenka84 Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 ja det er en deilig følelse å komme så langt. nå kan du slappe av og kose deg med den lille som vokser. gratulerer
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Gratulerer og velkommen inn hit! Det er en flott milepæl å nå 2. trimester - da kan skuldrene endelig senkes og svangerskapet nytes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå