Gå til innhold

Hvor lenge synes dere det er greit med korte skjørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker ikke på veldig korte, men sånn midt i mellom kneet og hofta.. ser det tacky ut når en nærmer seg 30?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge man har kropp til det. ;)

Skrevet

Jeg er 32 og går fremdeles med korte skjørt, og det har jeg tenkt å gjøre mange år til.

Kommer mer an på personen som går med skjørtene enn denn faktiske alderen.

Jeg er jo som sakt 32, men ser ikke en dag eldre enn 22 ut.

Skrevet

til oktober, kanskje?.. Eller den første snøen kommer.. Kommer vel an på hva man har under..

Skrevet

Til skjørtet kryper oppover lårene.

Skrevet

Jeg er jo som sakt 32, men ser ikke en dag eldre enn 22 ut.

--- Tror du, ja.

Skrevet

Til i 20-tida på kvelden. Etter det blir det for kaldt.

Skrevet

Nei, det har mer med din fasong enn det har med alder å gjøre. Jeg kan ikke bruke skjørt som er til ca knærne, for da ser jeg kort og tjukk ut. Jeg er liten med korte bein og kraftige legger(selv om jeg er slank). Så jeg må ha enten fotside skjørt eller midt på lårene. De som har slanke, lange bein kan fint bruke skjørt til knærne samme hva alderen er.

Skrevet

jeg er 35 og går med skjørt som er midt i overknet!

Skrevet

Ikke søren om jeg lar alderen min stoppe meg så lenge jeg har kropp til det!!!

Skrevet

Det er bare det at det er mange som synes selv de har kropp til det, uansett alder, så ser det bare ikke bra ut. Men det ser man ikke selv.

Som venninna mi som er rimelig overvektig, dog hun har gått ned noen kg, er det en lang vei igjen, men hun er flink.

Hun drar på seg pølseskinn av bukser, spesielt hvite. Det ser definitivt ikke bra ut offentlig, men for henne ser det nok flott ut.

Hun ser seg jo alene forand speilet, ikke med andre.

Skrevet

Så lenge man kler seg etter hva slags kroppstype man har så spiller det ingen rolle i grunn, men når man kryper oppover i 40-årene er det greit å ikke ha for korte skjørt. Synes uansett at det er penest når det ligger like over kneet, jeg da, eller helt lange:) Men, det er jo smak og behag som bestemmer det:)

Skrevet

Kommer an på varmen ;) Og det kommer an på skjørtet, resten av antrekket og hvordan man ter seg i skjørtet. Samt hva man synes selv.

Skrevet

Det kommer an på mye forskjellig, men det aller viktigste, om ikke det eneste viktige, er hvordan vedkomne føler seg.

Skrevet

Skal jeg være helt ærlig, er det ikke alle på 20 år, MED fin kropp som ser flott ut i ultrakorte skjørt, heller..

Så en nydelig jente i går, som så vidt skjulte rumpa. Solbrun og pen med høye sko, likevel følte jeg at jeg så litt mye ;) vi var ikke på stranda.

Men, tror nok både kjærsten og menn ellers koste seg med utsikten..

Gikk selv med korte skjørt lenge, hadde pen kropp, men fikk endel surmagete kommentarer fra en venninne (gjennom andre venner selvfølgelig) som ikke syntes det var passende for en tre barnsmor, og da sviktet selvtilliten.

Synes det var direkte flaut, da min mor på 50 kom med lårkort skjørt og stolt som en påfugl med sin nye tatoo. Hun var rasende på alle menn som ikke godtok at en voksen, singel dame ville gå i fred på byen med sitt miniskjørt.

Men om de hadde oversett henne, ville hun nok blitt ennå mere sur...

Vanskelig å si hva som er riktig og ikke. En hver må kle seg slik de ønsker, ingen kan si hva som er "riktig" eller ikke..

Skrevet

Jeg er 33. I dag går jeg med en veldig kort kjole, langt over knærene. Jeg skal være hjemme i huset vårt, leke med ungene i hagen og plaskebasseng etc. Kanskje går vi ned til vannet. Ser ingen problemer med å gå med kort skjørt i denne sammenhengen.

Jeg er jurist i et stort kontorfellesskap, jeg har klienter, jeg er i møter og forhandlinger med motparter og jeg er ofte i samtaler med politiet. Jeg hadde nok ikke stilt i lårkorte skjørt på jobb.

Nå går jeg ikke på byen, men når vi er i middag eller andre selskap stiller jeg heller ikke i miniskjørt som er så korte at jeg sitter underbuksa ned på stolen. Men stikker non innom for å grille noen pølser i ettermiddag så skifter jeg nok heller ikke.

Sammenhengen, det kommer helt an på sammenhengen.

Skrevet

Jeg er fashionmodell og er straks 32. Har lange smale bein og ser flott ut i korte skjørt. Og det er mange som kler det, kanskje heller figuren dette kommer an på, ikke alderen. En på 40 kan ha kropp og bein som en 20 åring, men da ser det kanskje litt barnslig ut med korte skjørt, men ikke om det er riktig stoff og farger. Men det er en annen diskusjon.

Dvs alle aldre kan kle korte skjørt, men kommer an på trenden innenfor aldersgruppen hvilke farger/mønstre som ser pent ut til det du vil utstråle.

• 11 år senere...
Skrevet

Mitt på lårene sittende passer alle damer/jenter,  men sånn som akkurat dekker rumpa kommer ann på hvordan hun ser ut egentlig,  men folk får gå med hva de vil....

Anonymkode: 78fe6...107

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Mitt på lårene sittende passer alle damer/jenter,  men sånn som akkurat dekker rumpa kommer ann på hvordan hun ser ut egentlig,  men folk får gå med hva de vil....

Anonymkode: 78fe6...107

Elleve år seinere...

Anonymkode: fa62e...977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...