Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Er det ikke mulig å få søkt og få det etter DATO? jeg hater den søkefunksjonen her.. Finner aldri det jeg leter etter! Selv om det ble skrevet i går, kan det være på side 30... hvor er logikken i det? og søke på 2 ord, går ikke det an? Argh..
Onna Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Veldig enig. Er vel derfor det er så mange like innlegg her også. Umulig å finne svar på man lurer på, og da lager vel folk nye innlegg.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 ja den er veldig teit. har opplevd i det siste at når jeg søker etter et spesielt nick, kommer ikke de siste innleggene opp....
3 er nok! Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 nei, søkefunksjonen her suger, uansett hva jeg søker på finner jeg ingen ting
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #5 Skrevet 27. juni 2009 Søkefunksjonen har blitt tatt opp og tilbakemeldt flere ganger til webmaster og redaktør, men de bryr seg ikke og sier at den er god nok fordi den lister innlegg etter relevans. De vet at brukerne ønsker seg kronologisk søking, men driter i det...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #6 Skrevet 27. juni 2009 Tilbakestående søkefunksjon. Orker ikke bruke den engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå