Gledermeg=) Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Hei I går da jeg tørka meg var det blod på papiret, og jeg tenkte at nå var løpet kjørt.. . . .. Men så ble det bare med dette. Ingen mensen kom likevel. Vet at det ikke kan være festeblødning siden det var rd 10.... Noen som har peiling på hva dette kan komme av?? Godt/ dårlig tegn. :/
snuffe Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Aner ikke hva det kommer av, men jeg hadde ørsmå blødninger to kvelder på rad rundt den tid og var nå gravid likevel. Mulig det kan være en såkalt hormonell blødning rundt den tid man egentlig skulle hatt mensen, eventuelt bare såre slimhinner om man tar progesterontilskudd.
Gledermeg=) Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2009 Nå ble jeg roligere gitt. håper det samme skjer med meg også da:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 krysser fingrene for deg jeg!!) er vel litt tidlig men tr nå er det ikke det da?)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 har du testet forresten?kommer aaaldri ti å klare å vente en uke!til....
Gjest lille fiol Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Hei tålmodigsjæl, jeg tror det er festeblødning og det er et veeelidg + tegn:) Jeg hadde det på begge mine graviditeter, en på rd 8 og en på rd 9. Lykke lykke til!
Gledermeg=) Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2009 Oii=) Nå håper jeg virkelig at det stemmer. Har nermest hatt hjertet i halsen hver gang jeg skulle på do etter dette. Den store tesdagen er i morgen. Testet for to dager siden og da var den negativ. Men jeg kan jo ha testet for tidlig:/ Takk for lykkeønskinger:)
Gledermeg=) Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2009 Nå har jeg testa med billigtest, og jeg fikk en svak positiv test/ svak farvet strek (testdagen). Tør ikke ta noe beslutning for hva den skal bety enda,,, men håper den blir tydlligere i morgen.. . . . .. :S
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. juni 2009 #9 Skrevet 27. juni 2009 tror jeg tørr si ett forsiktig gratulerer jeg;)) strek er strek så lenge det er farge påden:))) heldiggrisen...føler selv at løpet e kjørt.. rd 8 idag..var det da du fikk negativ test? ror jeg venter noen dager til jeg da...har du noe symptomer?alle mine ga ble myyye svakere rd6 og rd 7 igår var alt borte:( så har kke helt den gode følelsen.. men er sikker på du får en sterk test i morgen!!!!))))))))))))))))))
Gledermeg=) Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. juni 2009 Hei Jeg kom meg ikke inn på denne siden resten av dagen i går av en eller grunn. Men jeg hadde også et par dager hvor jeg ikke merket noe, untatt de ømme brystene. (sa faktisk til min mann at han måtte forvente en negativ test) Men så kom disse stikningene tilbake etter hvert igjen:) Ellers så er testen i dag en smule sterkere (men ikke så mye sterkere). Blir snart gaaal. Men føler på meg at jeg er gravid,,,, i dag vertfall=) Lykke til hvertfall tøysekroppen;)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 28. juni 2009 #11 Skrevet 28. juni 2009 hei hei:)) nå ser jeg jo at du har testet litt sterkere:) såå bra da:)) er på rd 9 idag og fikk masse lysebrunt på papiret idag:( giikk KALDT nedover ryggen ja!! uff for en guffen følelse.. håper jeg er like heldig som deg!! har du fått noe sånn farge av cyclogesten hvis det er det du går på da?har en test som ligger å brenner som jeg har veldig lyst å svi av i morgen selv om jeg vet det er stor sannsynlighet for at det er for tidlig..men apoteket har fler;) grusom denne ventetiden og har ikke ord for hvor mye jeg beundrer pågangsmotet til alle jentene her som gjør dette uttallige ganger før det klaffer!! bøyer meg i støvet for disse..det gjør jeg så absolutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå