3småtroll♥ Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 I dag har jeg vært hos tannlegen og fått ny midl fylling for den jeg fikk for 1 uke siden var ikke bra... jeg drar på en ukes ferie i morra så jeg var glad jeg fikk time i dag. MEN nå sitter jeg her da med tannverk så det holder...Hadde ikke vondt før jeg dro til tannlegen-bare hvis jeg tygde på tanna. Er det noen som kan oppmuntre meg og si at det vil gå over? Eller må jeg få time igjen? Håper det bare værker etter at han "gravde" oppi der!
Alyssa Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Tror jeg hadde tatt en telefon til tannlegevakta og spurt om det er vanlig og vil gå over, eller om du bør gå til tannlegen. Håper det går over og god ferie=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå