Gå til innhold

Er så drittlei mannen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det finnes verre og alvorligere problem enn dette,men det gjør meg gal.

 

Han er så SUR!! Sur for småting,sur for alt! Er ikke vant til at gutter og menn er sånn,er typisk jenter og bli sur for alt og ingenting!

 

Nå føler jeg at jeg må gå på tå her,for det er så mye som blir tatt ille opp. All kritikk,forsøk på spøker,hvis vi misforstår hverandre osv osv.

Han har vel i utgangspunktet alltid vært sånn,men blitt mye verre det siste halve året.Han vil vel ikke vise denne siden når vi ble kjent med hverandre.

Baaah,er så møkk lei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er fremdeles sammen med han fordi????? Er det så ille så flytt! Hadde ikke orket å bo sammen i et slikt forhold!

Skrevet

Skjønner heller ikke hvorfor folk ikke gjør noe med livet sitt visst det er så ille, istedenfor å sutre til alle andre.

Skrevet

Si det..Syns vel det er for dårlig grunn til å gå fra han for. Vi er jo en familie.

Og har vel et håp om at det skal bedre seg.

Deilig å få blåst ut(sutre) litt iblant.

Skrevet

Visst det er for dårlig grunn til å gå fra han, så kan jo ikke dette være så ille? "Vi er en familie" Det går forand hvordan du har det i livet ditt?

Skrevet

Nei kanskje det ikke er så ille,jeg vet ikke.. syns det er vanskelig. Tenker jo at jeg må prøve og tenke meg om før jeg snakker,at jeg skal ordlegge meg annerledes osv.

Føler det er en for dårlig grunn til å bryte opp en familie pga at han blir fort sur :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...