Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Fant nettopp ut at svigerfar har bedratt svigermor gjennom mange år. mannen er nå gammel og er en meget respektert mann i mange samfunnsituasjoner + i det private har han alltid blitt oppfattet som en ærlig og redelig mann. det kom virkelig som et sjokk for oss da denne sannheten kom fram i lyset,selv om ikke JEG har noe med det,så kunne jeg virkelig ønske at jeg ikke visste noe...det er helt forferdelig og jeg vet ikke åssen jeg skal forholde meg til han lenger,selv om han ikke har gjort MEG noe. jeg kjenner bare at jeg også føler meg lurt. mannen er kristen i tillegg noe som gjør meg enda mer forbauset. syntes så fryktelig synd på svigermor også. etter alle disse år... så skal hun først nå finne ut at hun er blitt holdt for narr når hun har vært ute av huset,rundt forbi i kristne ærend. uff! måtte få dette ut,syntes det er så trist og mannen min vil ikke snakke om det,han syntes det er så kvalmt det han har gjort at han sier selv at han orker ikke ta stilling til det
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Dytt....sukk,jeg må kanskje ta hintet om at dette ikke engasjerte noen,nei...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 utroskap skjer vel "i de beste hjem".. Skjønner dere synes det er ekkelt, men det er jo en privatsak mellom han og damene...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Veldig enig i det,men de troppet opp på trappa her...de hadde noe å fortelle,han dro frem ett brev hvor alle hans synder med den andre kvinnen var skrevet ned,grøss...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Utroskap kommer som oftest som ett sjokk i alle familier...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #7 Skrevet 26. juni 2009 Han kom med et brev med sine synder? Ville han ha deres tilgivelse også da eller? Merkelig! Dersom svigermoren din har tilgitt han og vil fortsette samlivet ville det mest respektfulle ovenfor henne være å holde det mellom dem to spør du meg! For ikke å snakke om at han hadde detaljert det- stakkars dame! Holder det ikke å vite han har vært utro? Har du snakket med henne på tomannshånd? Drit nå i han! Ta dere av henne! Har han "prakket" dett på dere mener jeg dere er i deres fulle rett til å velge han bort....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå