Gå til innhold

Samboeren min gjør meg gal av frustrasjon!(langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 12 dager igjen til termin og det kjennes jo usedvanlig godt nå i varmen på østlandet. Vi har i tillegg ei jente på 20 mnd som heldigvis går i barnehage på dagtid men er ytterst krevende når hun kommer hjem.

Sambo kommer som regel ikke hjem før i 6 tiden på ettermiddagen eller som som i dag i 3 tiden. Han drar da med engang ut for han trenger jo å slappe av "han som er i jobb". Han sier han ikke gidder å komme tilbake før i kveld da han skal ut å bade. Jeg spørr hanom han ikke kan ta med seg vesla men det er overhodet ikke aktuelt for jeg går bare hjemme hele dagen og har "fri". Har vært sjukemeldt fra jiobben som hjelpepeleier pga bekkenløsning siden 4 mnd.Har i tillegg i dette svangerskaepet vært utrolig sliten , svimmel og i peroder fullstendig utmatta. Var aktiv sykemldt og jobba 3 dager i uka frem til mai men altså ikke vært i jobb etter det. han mener derfor jeg skal gjøre det meste om ikke alt i huset. Og har jeg en dårlig dag så klarer jeg ikke engang å mekke sammen noe til middag da jeg føler jeg skal svime av. Da er han selvfølgelig dritsur og lager han mat da lager kan kun mat til seg selv og vesla men ikke til meg.

Han bryr seg heller ikke om at vi hverken har fått tvillingvogn i hus eller ei ny kommode å ha barneklærne i. Jeg hr rett og slett ikke hatt økonomi til å skaffe inn de tingene før jeg fikk feriepenger denne uka. Han derimot skylder meg 7-8 tusen og har hatt råd til å betale meg tilbake noe av dette /( om ikke alt) for lenge siden men sier bare at jeg skal få pengene når han får skattepengene. Han tjener litt mer enn meg men jeg betaler mer enn 50 % av de faste utgiftene her i huset fordi jeg har et barn fra før som han ikke er faren til. Han betaler derfor 1000 kr mindre i husleie enn jeg gjør + at han mener at internett/fasttlfregninga skal deles på 3 ikke 2 pga av min tenåringssønn bruker internetten mest.

Nå skal jeg straks hente veslemor i barnehagen og jeg har mest lyst til å grine da jeg er så sliten i heten, Jeg takler varme dårlig generelt og som høygravid er toleransen 100 ganger mindre.

Vi ligger på hvert vårt rom og har i grunnen gjort det hele tiden. Denne jeg bærer i magem var ikke planlagt og han syter enda over at jeg ikke bare kunne ta abort. Han sier stadig vekk han skal flytte også fordi han får så lite fritid og får aldri trena så mye som han vil. ( mannen trener minst 3 dager i uka men han mener det ikke er nok da han er vant til å trene 6-7 ganger i uka)

Det er ingen følelser inn i bildet lenger og jeg vet jo at vi uansett ikke blir gamle sammen men har så lite lyst til å flytte fra leiligheta vi bor i. Blir jeg sittede på den alene må jeg liksom ofre et meste for å få ting til å gå rundt og barnehagen er 200 m unna.

Huff jeg trenger et spark bak for å få ut gubbejæveln. Han driver å psyker meg ned med å si at jeg klarer aldri å ta meg av 2 små alene. At jeg er lat og ungene aldri vil komme seg ut . feit og fæl at jeg aldri vil finne meg noen som vil ha meg ( slik det er nå så bryr jeg meg lite om akurat det da jeg føler at jeg har fått nok av mannfolk)han snakker også om forholdet våres til arb kollegaer( kvinner) og generelt ale som har lyst til å høre på og ifølge han så skjønner ingen hvorfor jeg vile ha en unge til. Kjenner jeg blir så jævla provosert da han er like stor grad skyld i at denen ungen kom. Jeg skulle fatkisk ønsket at jeg hadde hatt guts nok til å ta abort for jeg kjenner jeg bare gruer meg til denne ungen kommer og jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal klare 2 små når jeg er så sliten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så få han ut da vel. Han spiller jo bare på din samvittighet. Tror du vil få det tusen ganger bedre hvis du er alene og kan styre kun to barn og ikke gubben i tillegg. Du vil også kvitte deg med et irritasjonsmoment. Han setter jo ikke pris på deg i det hele tatt.

Skrevet

For en dritt! Arg jeg blir så irritert når jeg leser dette selv, kast han ut, drittgubbe!

Og du, sett pris på deg selv, og du må vite selv at du fortjener så mye mer!

Skrevet

herregud, for en tosk!!!!

hiv han på hue ut!!!

jeg skal garantere deg en ting; du klarer iallefall å håndtere de 2 små MYE bedre på egenhånd, enn med han... han tar nok veldig mye av energien din, og det er jo bedre å bare bli ferdig med det nå som du har bestemt deg...

men skjønner jo veldig godt at det er litt vanskelig nå som det er så nære termin.. Har du ikke venner eller familie i nærheten som kan hjelpe?? tror de fleste stiller med glede opp for å hjelpe...

uff, lykke til kjære du...!

Skrevet

Å, kjære deg..

som Elin86 over her sier, vil du klare deg utmerket godt alene, han tømmer energien din.. Du vil ha klart deg mye bedre uten han..

Ved første og beste anledning, send han ut.. Han har jo selv sagt at han skal flytte, og det med delingen av det økonomiske høres jo helt horribelt ut..

Skaff deg hjelp de nærmeste dagene, men har du ikke familie og ordentlige venner du kan stole på vet jeg hvordan du har det..

Klem;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...