Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 hei! kroppen min er så forandret, er nesten litt deppa... hår lagt på meg snart 10 kg, og er 27 + 3 på vei! har begynt å få appelsin hud/celluliter på lårene, noe jeg aldri har hatt antydning til tidligere.. Prøver å spise sunt, drikke mye vann å gå turer, men føler ikke det hjelper.. Er så annerledes å se meg i speilet, å ikke minst ikke kunne gå med NOEN av klære min lenger.. Kan ikke akkurat si at jeg føler meg serlig fin lenger! Ble kansje mye syting, men måtte bare få det ut..
Lillemy-77 Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Hei du:) JA jeg melder meg glatt inn her...er straks 28 uker, og har lagt på meg nesten 10 kilo, samme som deg. Magen eser ut, og jeg kan ikke bruke noe av mine vanlige klær. Men dette er en periode av livet, det bor et lite menneske inni meg som gjør alle disse tingene med kroppen min, og da er det på en måte greiere. Jeg tenker og planlegger en del at når babyn kommer ut skal jeg bli flink til å gå turer og komme meg i form igjen. Jeg plages med bekkenløsning, og kan ikke gå lange turen nå før jeg må stoppe. Så er så godt som ingen fysisk aktivitet. Samtidig så har jeg blitt DEN verste sjokomanen....huff... Menmen, ongen skal engang ut, og DA skal jeg skjerpe meg ) Akkurat nå føler jeg at jeg bare må få lov til å kose meg litt med en voksende krabat inni meg, og jordbær og fløte og det gode liv:o) Klem
VinterSol+2 Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 prøv å ikke tenke for mye på det. vektoppgangen er omtrent akkurat som den skal være den, og når du sier at du spiser sunt og beveger deg, så gjør du alt riktig! Da legger kroppen på seg der og det den trenger for å frembringe det lille mirakelet inne i deg! Du må nok vende deg til tanken om at kroppen din kommer til å være annerledes, iallefall for en periode fremover. Etter du har født vil kroppen bruke 6mnd-1 år på å restituere seg, samtidig som du vil produsere melk, og kroppen vil ha en annen funksjon enn du er vant med. Mange opplever å få flatere og "lengre" rompe etter fødsel, men dette vil rette på seg igjen, etter noen måneder! At du ikke kan gå med dine vanlige klær i uke 27-28 er vel ingen overraskelse vel? ;-) denne gangen gav jeg opp mine vanlige klær ganske tidlig, dvs jeg bruker mange av de enda, men med litt tilpasninger!(og jeg er mye slankere denne gangen enn før første svangerskap, og selv da var jeg slank) Du har tross alt rundt 1kg baby ++ inne i deg! tenk på det da du!! Nyt heller å kunne strutte med magen, finn de positive sidene ved deg selv, og gled deg over det! Men det er en overgang, det er det. jeg sliter aller mest med rett og slett å ikke klare å gjøre mange sånne ting som jeg alltid klarer ellers.. hehe. men det går jo over, og plutselig lurer man på hvor tida ble av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå