Himmel og hav Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Veldig forskjellig. Min eldste datt liksom bare ned en oktav eller to i løpet av en snau måneds tid. Nestemann holder på nå, men det går litt sånn av og på og har gjort det siden tidlig i våres.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 2-2,5 år. Skikkelig intenst i et lite år hos de fleste. Men variasjonene fra "gjennomsnitt" er store, slik det også ble nevnt i forrige innlegg. Noen merker du knapt kommer i stemmeskiftet, andre har tendenser fra 12 til 17, og er skikkelig intenst i stemmeskiftet i 2-3 år!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Du verden, det er store variasjner ja, ser jeg. Googla det litt også, men det er alltid kjekt å høre andres direkte erfaringer:) Eldste her har akkurat begynt. Håper det går relativt fort og greit over for han:)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Min eldste er ferdig med stemmeskiftet. Og det var kun det første året at stemmen kunne "briste" litt en sjelden gang. Det har egentlig bare gått gradvis og veldig greit:) Nesten så en ikke har merket det. Jeg så på noen videofilmer av ham som var fra bare få år tilbake, og da hørte jeg jo at stemmen var endret, men siden det har gått så gradvis så har vi nesten ikke merket det i det daglige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå