Gå til innhold

Smartballs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ni som har dem, är ni nöjda? Och hur ofta och hur länge ska man ha de i? Började med dem idag! :) Har ni/ er partner märkt skillnad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smartballs er vel strengt tatt ikke beregnet for trening, kun for nytelse. Jeg har sånne små, glatte kuler som jeg bruker for trening. Hvis du er så vid at du faktisk kjenner nytten av Smartballs så er det sikkert ikke noe problem.

De små kulene mine som jeg bruker til trening har jeg i 30-60 minutter et par-tre ganger i uka. Gjerne mens jeg driver med andre bevegelser. Enten når jeg går tur eller holder på med husarbeid.

Skrevet

Anonym 16:54, jo de er for å trene opp. De gjør så musklene trekker seg sammen og dermed blir det samme effekt av det som å knipe. Jeg er kjempefornøyd med mine. Har ikke merket så stor forskjell enda siden det var ikke så lenge siden jeg fikk tak i de. Jeg bruker smartballs når jeg rydder, støvsuger, vasker osv.

Skrevet

Anonym 16:54 Okey för min fastlege rekommenderade "Smartballs" Och hon menade på att de hjälper precis lika bra som de små kulorna och om man gör knipövningar med smartballs så hjälper de tydligen ännu bättre. Anledningen till att jag använder dem, har inte med att vara slapp att göra, utan med att jag vill använda dem i förebyggande syfte mot urininkontinens... :)

Skrevet

Jeg har både Smartballs og små glatte kuler, men føler virkelig ikke at de store smartballs-kulene hjelper til å stramme opp. Men, for dem de hjelper så er det jo kjempebra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...