Sørlandsbaby09 Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Det er tidenes babyboom på sykehuset her. Normalt blir man satt i gang etter 14 dager, men pga kaos på føden har de nå innført at man tidligst blir satt i gang 16 dager over termin. Blæh!! Så derfor er jeg rimelig desperat her nå (3 dager på overtid) og har tenkt å gå igang med kjerringråd! hehe. Sterk mat til middag i dag. Men hvordan er nå dette med sex etter at slimproppen er gått??? Har forsåvidt prøvd det ut uten hell til nå, men i dag tidlig gikk proppen så nå er jeg usikker på om vi må legge den delen av samlivet på hylla.
mednr5imagen Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 jeg tør ikke si noe helt bombesikkert, men jeg tror da at det ikke burde gjøre noe? For etter det jeg vet kan jo slimproppen gå en god stund før fødsel, og man anbefaler jo sex for å modnes OG for at riene skal ta seg opp.. Dette er jo et råd jeg har lest mange mange ganger, men aldri sett en advarsel på at man ikke må gjøre det om slimproppen har gått.. jeg tror ikke det har noe verdens ting å si altså! Håper du kommer fort i gang, jeg fødte dagen etter slimproppen gikk med min førstemann Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå