Juuuunibaby <3 Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Når kjente dere liv første gang? Jeg er i uke 18 nå og venter og venter (førstegangs)... Har kjent litt som jeg egentlig tror er babyen, men er usikker =/
snuffe Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Jeg kjente sporadisk liv i uke atten, men bare såvidt. Ble ikke så sterke bevegelser at jeg var helt sikker på hva det var før et par-tre uker senere. Også førstegangs og med placenta anterior.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Jeg er tredjegangs og har hatt morkaken bak de forrige gangene. Nå er den foran og har kjent liv siden uke 15. Men nå vet jeg hva jeg skal kjenne da! ;-) Kjennes ut som små dytt.
awenka84 Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 jeg er 20+1 og føler akkurat likt deg 24. Jordmoren sa til meg at uke 21 ville jeg helt sikkert kjenne at det var babyen.
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Hei... Dette kommer jo helt an på hvordan babyen ligger... Jeg har også morkaken på fremre vegg denne gangen (skal ha nummer 3) og kjente ikke sikkert liv før uke 20-21... Plutselig er det ingen tvil i ditt hjerte lenger og da kan du ikke leve uten de små sparkene ) Lykke til...
luftbobler Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 1.gangs og morkaken på fremre vegg. Jeg kjente nok liv fra rundt uke 22, men det var først i uke 24 det ble veldig tydelige spark. Etter det har jeg kjent kraftige spark mange ganger hver dag
Juuuunibaby <3 Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2009 Tusen takk for svarene.. Jeg må vell bare smøre meg me litt tålmodighet da.. Trøste meg med at jeg skal på ultralyd på fredag, få se det lille underet enda en gang Og denne gangen er det den ordinære ultralyden, så det blir vell enda morsomere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå