Gå til innhold

Hva syns dere om denne ideen? Vil ha mange svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå så er det så vanskelig å finne fint badetøy,undertøy og strandplagg som passer for de som er større enn størrelse 40. Og dessuten hvis man finner noe så er det enten i fæle farger. mønster eller passform. Hvis jeg hadde startet en sånn butikk, hvor mange hadde kjøpt fra den da? Det skal selvfølgelig ikke være dyrt heller. Bra eller dum idé?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror Dorthe Skappel har laget seg en egen kolleksjon med den type badetøy. Så henne på god morgen norge for en tid tilbake :)

Lykke til!

Skrevet

veldig bra ide =O)

litt for mye sånne overblomstrete mønstre ute og går i litt større størrelser...

Skrevet

hennes consept er noe annet da, hun har et annet syn på digre størrelser etter hva jeg fikk inntrykk av så 44 er nok det største hun kommer med. og prisen på disse ville havne på rundt 1700 kr... nei takk Dorthe sier jeg da.

Skrevet

Dorthe Skappel sine er IKKE billig ihverttfall..Så vidt jeg har fått med meg,-Ikke av det aller dyreste, men heller ikke type H&M pris.. Også så det ut til at det var for damer med former,-på de rette stedene..Ikke for de med former,- der det ikke "skal" være former,- om dere skjønner hva jeg mener....

Med barn, mye tid i sjø, søl av solkrem, snørr og urin (hender jo at de tisser på en når de går uten bleie) så er ikke JEG villig til å bruke mange hundrelapper på en bikini ihvertfall :o) Men når ungene blir eldre, eller, nei.. Jeg bruker bikinier, de vare sjelden mer enn to sesonger, - en sesong til stranda og neste kun til hjemme/arbeidsbruk..Bader masse og er raus med solkrem og sitter mye med barna i sanden og leker...Sliter det...

SÅ om man kan få produsert/kjøpt inn bikiner VELDIG billig. og hvis man ikke bare får i store størrelser, men også mulighet til å kjøpe bukse og topp separat, man har en god nettbutikkløsning ol,- så tror jeg man kan gjøre det bra... Men husk at selv om du,- og"alle du kjenner" savner et slikt tilbud, så er det ikke sikkert at så mange fler kommer til å benytte seg av det,- man bør iallefall kjenne mange med samme ønske da...Kommer ikke langt med 100 faste kunder,- det må være 1000-er....

Skrevet

Det er en sånn butikk i Tromsø, mener jeg. Både badetøy og undertøy - har fra små størrelser, til større. Den er veldig OK - men dyr. Ikke akkurat H&M priser, nei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...