Gjest Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Bare meg.?? 6 uker i dag og ganske dårlig i varmen.. syns det er lit tungt. i hvertfall når man har barn fra før...
The Bad Gal Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Joda, kvalm som et uvær, spyr en del og er generelt i elendig form mesteparten av tida, men ikke så galt som sist svangerskap.(dårlig hele tida) Visste hva jeg gikk til nå, men surrogatmamma er jo ikke lov her til lands, så da måtte mor trø til igjen, gitt!:-( Håper du er a den heldige sorten som blir bedre ila dette trimesteret! God bedring!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Joooooo! Jeg er så kvalm, jeg gikk hele 8 uker uten å være kvalm og tenkte:"yess!!!, et svangerskap uten kvalme, kult!" men neida, så gikk jeg over i 9. uke, og nå er jeg så kvalm og ligger bare inne på sofaen i dette fine været, orker ingenting annet! blæh! og jeg er jo egentlig dødssulten, jeg bare blir kvalm av tanken på mat... men nå fikk jeg akkurat i meg et eple da! I tillegg sover jeg så rart, jeg våkner i 4 tiden hver natt og får ikke sove mer, så sover jeg masse på dagen (men ikke på kvelden) venter lenge med å legge meg i håp om at jeg får sove lenge, men neida! åååååååååååå! litt frustrert bare ok. nok klaging fra meg... ellers har jeg det finfint hehehe
Maisie Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Jo, er også kvalm. Er sykemeldt pga det. Klarer ikke å jobbe, men trenger masse hvile, og å spise ofte. Spyr i tillegg. Slitsomt å være kvalm fra man står opp til man legger seg, og ikke ha noe energi. Er kvalm på fjerde uka nå, og er 10 uker på vei. Håper det gir seg snart.
pelleguri:) Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Å jo da, og jeg er 6+2 på vei. Jeg tenker mye på mat og blir enda kvalmere. Prøver å spise og drikke litt innimellom. Og så er det så varmt. Jeg elsker å være ute og sole meg. Men har ikke vært ute i 10 sekunder engang, på snart en uke. Og det skulle bli enda varmere framover. Jaja, det er lov å klage litt, ikke sant:)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Joda, er kvalm hele døgnet egentlig..men levelig helt til jeg putter noe i munnen..da er det nære på " blææææææh!"...............Men puster meg gjennom det... hehe..må jo spise også, seøv om det ikke er godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå