Gå til innhold

Har vært hos legen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok gravivitets test der også og den var svak positiv..

er den litt dårligere den som er der? noen som vet?

blir litt nervøs etter at j har hatt ma.

han legen prata bare på at j kan abortere el få en ma til.

da ble j bare deprimert og redd.

sitter å griner og er redd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå hvorfor er det så mange leger som mangler empatiske og medmenneskelige kunnsaper!! Jeg blir så sint!!

Men uansett, testen var jo positiv så du er jo fortsatt gravid.

Skulle du tilbake igjen for ny test eller tok han blodprøve for å måle hcg?

Ikke gråte monkri...*trøsteklem*

Skrevet

eh fy fasan for en teit lege!!!

Kan fortelle at da jeg var gravid for noen år tilbake så testet jeg positiv på flere tester 8 dager etter el. Jeg gikk til legen noen dager etter de testene, fikk negativ test på legekontoret og sykepleieren ga meg beskjed om at testene mine måtte være feil! Hallo tenkte jeg, lite peiling de har. Så de testene på legekontorene trenger nok ikke å stemme!! Selv om jeg hadde en abort i det svangerskapet der, men det har ingenting med saken å gjøre at de ikke fikk pos. test der å da på legekontoret for jeg mistet flere uker etterpå og fikk STERK pos. tester etter den neg. på legekontoret.

Vent noen dager, ta en test til å se ;) Lykke til :)

Skrevet

er bare sååååååååå sint på den legen. j trenger ikke å forholde meg til han no særlig under svangerskapet. tar nesten alt med jordmor. går bare til han legen bare da j må..

han tok ingen blodprøve..

er bare 4+1 tror j. han sa at hvis j fikk en sa, så var d ikke sikkert j merka d...

uff.. sitter å tenker mye rart.

ringte jordmor og hu hadde ikke no ledig før den 14 august..

Skrevet

Jeg bare lurer på hva du egentlig forventer av legen når du nettopp har blitt gravid?? Og,han har jo rett i at en sa kommer som en forsinket menstruasjon såå tidlig...kan du ikke slapp av å se an litt??Bestille en ny time om en måneds tid eller noe??

Skrevet

du har ikke opplevd ma og sa skjønner j....

da vet du ikke at du ikke har lyst til å høre d da du kommer på første kontroll og er happy fordi du er gravid.....

synes d ikke er no korselig å bli minne på d, da j hadde d i februar.

blir bare dratt ned igjen og begynner å tenke på d hele tia.

slapper nok ikke av før j har passert de 12 ukene skal j si deg....

Skrevet

var ikke meningen å være kvass... har hormoner i kroppen som gjør at humøret går opp og ned..

Skrevet

syns faktisk ikke du har noe å unnskylde deg for monkri... bra du reagerer på et slikt innlegg, det hadde jeg også om jeg hadde opplevd det samme! synd jordmor ikke hadde ledig time før uti august, men om du kan så hadde jeg gått til en annen lege, el evt til noen som tar tidlig UL.. :)

jeg krysser alt som kan krysses for deg og spiren din, vet hvor ønsket den er :)

*trøsteklem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...