Florena- 15.03.10 Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Tænk at æ e gravid - æ e i sjokk og æ sveve...
Lille & Bittelille Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Gratulerer så mye!! Jeg fant det ut selv i går, så jeg svever også! Lykke til!
Tweak Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Gratulerer så mye og velkommen inn hit! Overgangen fra bli gravid til 1 tri er en milepæl for mange! Prøvde dere lenge før det ble klaff eller?
Florena- 15.03.10 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2009 Kossen ska æ si det da. Æ var sammen med en i 5 år, gift av 3 av de. Tok ut seprasjon fordi æ hadde funne mæ en ny en. Sex en gang ubeskytta midt i EL med han nye, og æ er gravid. Full klaff på første forsøk må æ si. Æ gikk på p - sprøyta, og kossen æ klart å bli gravid da, det skjønn æ ikke. Men det e æ. Nu er æ livredd for ka æ skal sei til han nye, om æ ska vent. Tell æ e i uka 5 eller nåkka. Æ vet det ju nu.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 nå må du gi deg..du har lagt ut flere innlegg på babyverden og..der sier du at det er sju mnd siden du gikk på p-sprøyta, og at du hadd eggløsning 19 juni...det skal godt gjøres at du får testa så kort tid etter..du farer med mye sprøyt...
Florena- 15.03.10 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2009 For orden skyld, æ gikk på p sprøyta, og æ er gravid nu. Æ skit i om du er tilhenger av babyverden og hu dere qoutequeen kjerringa, hu er berre kvalm heile dama.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 har profil der ja, og lest en del av innleggene dine, og jeg personlig syns ikke det henger på greip. men, for all del om det er så at du faktisk har testa positivt så tidlig, så gratttis..selv om det høres snålt ut. hvem quotequeen er, aner jeg ikke!! altså, har lest innlegg fra henne men man trenger ikke være tilhenger for det, vøtt.
Florena- 15.03.10 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2009 Har prøvd å forklare meg men de missforstår jo både på langs og på tvers. Nå prøver jeg å forklare deg igjen.' Denne mannen har jeg kjent sia skola vi var små, vi flyttet, spiller sammen i online spill, og ble kjent, vi traff hverandre igjen for 7 måneder sia, da hadde æ akkuart tatt mi første p - sprøyte. Legen sa at jeg ikke reagerte som forventet på denne prevansjonen. Det ble bestemt at de ikke skulle gies meg ny prevansjonsrunde fordi han mente at den jeg hadde var tilstrekkelig. Jeg fikk gradvis tilbake mensen i løpet av noen måneder, jeg gikk tell legen og sa at du jeg tror ikke denne prevansjonen virker som den skal, men jo da legen mente den fremdeles var sikker. Jeg opplyste til min kjære at det som sant var at jeg hadde prevansjon, men vi hadde sex i det jeg oppfattet som EL. Aner ikke med min beste vilje hvorfor jeg testet positivt nu. Men jeg er gravid nu, og sjølv om æ har noe skrekkblandet fryd, så er jeg jo glad. Veldig redd for å forklare dette til barnefaren. Blir nok alenemamma, om han ikke vil ta ansvar for barnet sitt,
Sol Skippertaksdronning Skrevet 26. juni 2009 #10 Skrevet 26. juni 2009 ah, ok. Beklager det er heldigvis ingen krise å være alenemamma, det går fint! og for alt du vet, kan det jo hende han blir glad:)
Florena- 15.03.10 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. juni 2009 Jeg sitter med en positiv test fra legekontoret i dag også, den var svak, men den var der, jeg er så glad i han som er barnefaren, og jeg vet ikke om jeg skal fortelle det nå eller vente. Han er nå i tenke boksen på om han skal være sammen med meg eller ikke, og han har sagt at vi skal ha en ukes pause. Jeg gir han denne pausen, fordi han trenger det, men jeg synes også at kanskje jeg skulle vente og fortelle han at han skal bli pappa, til jeg skal til lege igjen i uke 5 ? Hva mener du ?
Sol Skippertaksdronning Skrevet 26. juni 2009 #12 Skrevet 26. juni 2009 tror jeg hadde sagt det nå jeg, så får dere alt på det rene med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå