Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 tipper det.. Han klarte jo knapt stå på bena, og han skulle holde 50 konserter?? Sa det for flere måneder siden at det der aldri kom til å bli gjennomført..Trist at han er død.. men nå døde han jo med "æren i behold.." som en ekte poptsjerne...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Døde han nå med æren i behold? Han har jo aldri fått karrieren opp å gå igjen etter skandalene. Det var jo det han ønsket nå. Et giga comeback. Han hadde nok gjort et strålende show
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Han har vært skrøpelig lenge, så ikke så rart hjertet ikke tålte mer.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Verdens mest (og eneste?) populære pedo er død... Lenge leve musikken hans, men thats it!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Jeg tror ikke han var pedofil. Jeg tror han var et stort barn. Og thats it! Han ble artist som 5 åring. Hadde derfor aldri en barndom. Foreldrene, eller faren, brukte han som en pengemaskin. Han og brødrene i Jakson five. Så bløe han soloartist. Jeg tror han rett og slett likte kamerater, og så på seg selv som en guttunge. Det tror jeg. Han forsto ikke at han var voksen. Jeg har aldri, og vil aldri bli, fan av den fyren. Liker ikke musikken hans. Synes det er kvalmt å se videone der han tar seg på taska og vrikker og ynker og stønner på scenen annenhvert sekund. Men pedofil tror jeg ikke han var. Jeg tror ikke han tok livet sitt. Ikke med vilje. Jeg tror han var for glad i barna sine til det. Men jeg tror han var som Elvis og Anna Nicole Smitch avhengig av smertestillende/narkotiske midler, og dette går utover hjertet og resten av kroppens funksjoner over tid. Han var dessuten anorektiker. (Det vistes på han, og han elsket å faste, og bare drikke vann over flere dager) Mannen var et vrak. En underlig og merkelig raring. Han hadde rett og slett ikke fått en god oppdragelse som liten, og manglet derfor grunnlaget barn trenger. Han var som et hus som ikke hadde grunnmur. Derfor syntes jeg alltid synd på Michael. Hjertet mitt har blødd for han, når jeg hørte den rare, tynne stemmen hans, selv om jeg aldri har vært fan av mannen. Han var "lost". Og ensom. Det sa han selv. Men han elsket barna. Og derfor tror jeg ikke han tok livet sitt. Men jeg er overbevist om at han var nervøs foran konsertene. Og helt sikkert overarbeidet og stresset. Kvelden før hadde han danset mye, og gått igjennom programmet. Han var sliten etter dette. Mulig hjertet ikke tålte akkurat den påkjenningen. Han har jo blitt dratt rundt i rullestol i nattbukser lenge, så fra DET til å stå på scenene i heftig dans, det er kanskje litt for mye?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Det er ikke mer å si enn at han er borte nå, og at faren hans kan SKJEMMES OVER Å HA ØDELAGT HAN! Sånn føler jeg det. Michael Jackson var ødelagt av faren sin. Og det følte han selv også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå