★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 etter masse symptomer i snart en uke er nå alle borte vekk!!!!;((((((((( litt øm i puppene men minder og mindre føles det som:(( må vel forberede oss på ett nytt forsøk..æsj..dette var nedtur.. ruge dag 7 om jeg ikke regner med innsett dato... noen oppløftende historier??noen??hyyyyl:((
Kristineee Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 kjenner det på samme måte. Jeg er på rd 8. Stadig kraftigere mensmurringer og mindre ømme pupper. Går nok dårlig dette her kjenner jeg. Har i hele peridoen ikke hadd tro på dette forsøket heller. Skal ta blodprøve torsdag, men tror det er ikm som kommer først.
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 næmmen tøysekroppen da, er sånn har jeg hatt det i et par dager nå...med et lite unntak i går da var det svake stikninger...men ellers er alt heeeeeeelt stille.....men så lenge jeg ikke har noen symptomer så er det håp...pleier å ha en del pms symptomer og så lenge de uteblir=) heheheh alt man kan finne forklaring på;o) jeg blir nok vekke noen dager, aner ikke hvor tilgjengelig jeg er med internett, men men=) kose dere masse jenter og ikke minst masse lykke til ALLE sammen=) XXXXXX
lillebie på`n igjen Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 dette trenger ikke å være et dårlig tegn i det hele tatt tøysekoppen ) Jeg ble gravid på mitt 3 innsett, og det som var forskjellen i rugetiden denne gangen, var at jeg ikke hadde slike mensen smerter som jeg hadde i de to hvor det gikk galt. I de to første rundene begynte jeg å kjenne ordentlige mensenmurringer tidlig og frem mot testdag, og fikk mensen! I dette 3. forsøket som klaffet hadde jeg mest murringer etter uttak og innsett, så ga det seg utover rugetiden....og det var egentlig sånn jeg begynte å skjønne at 3 forsøvket var lykke forsøket mitt ) jeg hadde svake murringer- men ikke "mensensmerter" Så ikke bekymre deg over at du ikke kjenner noe- det kan nemlig være et graviditetstegn det også ) Ønsker deg all lykke - og krysser fingrene for at du får blått kryss om noen dager )
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Kjære deg, dette trenger ikke være dårlig. noen symtmer kommer av medisinene så når de evt minker og kroppen skal da over kan symptomene være annerledes. de gangene jeg har fått det til har jeg egentlig blitt litt deppa for jeg trodde det ikke ville gå, så når det nærmet seg mensdag og pms var der men ble aldri så sterk som vanlig begynnte jeg og ane håp og når mensen uteble og dag 14 kom stod jublene overraskende i taket. så ta det med ro og gled deg over at du ruger og er gravid til det motsatte er bevist :-) disse symptomene er uannsett så forskejllige fra gang til gang at de er ikke helt til å stole på. tvi tvi!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2009 ÅÅÅ lillebie...you made my day:))))))))))))))))) hehehe;) vel dvs er litt skeptisk enda men har jo ikke noe å sammenligne med da..hadde bare murringer ett par timer etter uttak og på rugedag 2 ganske mye og 3 litt sånn av og til ellers ikke noe som helst bortsett fra ett stikk i ny og ne me det har gitt seg også... ellers har jeg hatt VELDIG ØMME PUPPER fram til i går og nå som sagt ikke noe:(( men ingen mens smerter da..ikke disen rd3 BANK I BORDET!!!!KNOCK ON WOOD OG KRYSS I TAKET og alt det det derre der!!)))))))))))))) føler meg sinna sur og blid om en annen:( typisk pms for min del og når brystene avtar er det også typisk tegn på at tr er nok så nærme:(( men lille bie innlegget ditt hjalp veldig selv om det ikke virker sånn hehehe:)får se om det er ett eller to som klorer seg fast om noen i det hele tatt..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2009 takk sailor:))) gode jenter her inne:)))
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 hei vennen...kjenner meg igjen...så etter symptomene hele tiden,man blir gal av det..Det må du ikke gjøre...intet svangerskap er likt,det må du huske..Så lenge du ikke får blødning, kraftig blødning er løpet ikke kjørt...så ikke bekymre deg så mye...Har lest om flere her inne som plutselig mistet ømheten i puppen, men de ble gravide allikevel :-) Klem, krysser alt jeg har for deg!!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2009 takk for oppløftende og gode ord vennen min;)) har lest det jeg også men det gjelder ike meg hehehehe:)))) uff klarer ikke beskrive den ubeskrivelige følelsen jeg har....pleier ha ganske god intuisjon men nå er jeg usikker på meg selv her for de følelsene mine er så om en annen og oppå hverandre at jeg klarer ikke kjenne om det er den positive eller negative følelsen som stikker dypest:(((
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 26. juni 2009 #10 Skrevet 26. juni 2009 Den evige symptomjakten... Det er en berg og dalbane uten like. Det er nå faktisk en gang sånn at kroppen vil sende oss signaler i disse rugedagene som er komplett umulig å gjøre en konklusjon på. Men jeg husjer at jeg også, HVER ENESTE BIDIGE DAG, hele tiden, kjente etter symptomer som kunne være positive eller negative. Annenhver gang jeg kjente noe, var det "OJ, nå tror jeg jammen dette går veien", og annenhver gang var det "nei dette går nok til h*******e". Og siste uken var jeg nesten sikker på at mensen kom. Hadde murringer hele tiden som jeg ikke kunne begripe kunne være noe annet enn at den forbaskade tanten var på vei. Men det var det jo ikke:o) Jeg VET at det ikke hjelper, men prøv å slappe av og ikke kjenn for mye etter. Ønsker deg noen rolige rugedager:o)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. juni 2009 takk håp i magen!!)) hva skulle jeg gjort uten noen av dere her inne??!! hadde jo blitt gal i hodet!! hmmm..ikke at det har så mye med saken og gjøre men kom bare til å tenke på ett lite ord tak jeg fant på snart gravid ved siden av en nyyyydelig baby dette var på ivf sidene da og der sto det noe sånt som "hvordan kan man savne en man aldri har møtt så sårt" er jo nettoppp det vi gjør...så rart å tenke på...er litt sentimental idag og savner h*n jeg ikke har møtt enda..*tårer*snufs*
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 26. juni 2009 tror maskinen er sen(t)i mentalen også *fniis* ble ikke registrert så puffer litt:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå