Gå til innhold

Æ fekk 2 streka på testen nu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ trodd ikke æ skull få nåkka resultat nu, men det fekk æ. Kontrollsetrak e strek, men det er ein svak svak svak rosa sterk som viser at æ e gravid nu.

Kan æ stol på testa nu ?

Æ syns det va tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strek er strek, og så lenge det er farge på den, så er den gyldig. Gratulerer! :-)

Test selv tydelig positivt på kvelden (var altså ganske utvannet urin) 4 dager før jeg skulle hatt mensen denne gangen, så går fint an å teste positivt tidlig ;-)

Skrevet

Takk men dem på Babyverden sa at sia æ had EL 19 Juni så kunn æ umulig test positivt nu, førr at egget hadde ikke festa sæ, men det va en rosa strek ved sia kontrollstreka, æ vet at det bare e ei uka sia EL, å til og med æ syns det her va tidlig.

Men som du si en strek med farge e ein strek, og som æ å skreiv livmortappen min er myk utapå å hard inni, akkurat som alt der inne e hovent og som fløyel.

Skrevet

Egget kan feste seg tidligere enn etter 7 dager etter eggløsning, 7 dager er mer et gjennomsnittstall. Jeg er en av dems om har hatt festeblødning flere ganger, og på meg har faktisk egget festet seg bare 2-3 dager etter eggløsning med 2 av barna mine. Om ditt har gjort det samme er det jo faktisk gått noen dager siden det festet seg, kroppen din produserer derfor hcg og testen kan slå ut positivt. Jeg testet med en el-test denne gangen før jeg testet med graviditetstest, og min el-test var faktisk klart positiv 8 dager etter eggløsning (el-tester slår jo ut på graviditet også), og 2 dager etter var altså grav.testen tydelig positiv også. Faktisk mer positiv og fortere strek på kvelden da enn på IKM om morningen emd de andre tre barna ;-)

Skrevet

Tusen Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...