Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere med musikk? Noen som skal spille live? dj? Lage egne cd plater?

Jeg trenger tips:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha live musikk. En duo der en spiller piano og en spiller gitar, pluss sang. Skal skrive liste over de sangene vi spesielt ønsker.

Skrevet

Vi har DJ Jay Pee fra Club Cave i Oslo, genialt! Vi sier hvilke låter vi liker og han mikser :) Gleder meg!

Skrevet

Ok, høres bra ut. Har ikke funnet så noe, skal gifte meg i Kristansand.

Skrevet

Jeg skal også gifte meg i Kristiansand,men vi skal bare brenne cder evt. laste ned musikk på laptopen og ta den med. Tror det blir bra!

Skrevet

Tror kanskje det blir cder her og, litt i seineste laget å få til noe annet. Gifter meg 1.august.

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Vi skal bare ha cder, har litt stramt budsjett- men kan no bli bra for det=)

Skrevet

Jeg har DJ pga han er barndomsvennen min... ikke løst budsjett her heller hvis vi skal ha ferie også! Ellers hadde det blitt musikken som vi har på laptopen.

Skrevet

Hvordan type musikk spiller dere da? Tenker spes på dere som skal brenne musikk selv.. Vi liker personlig trance og teckno musikk, men kan ikke spille det på en slik fest...

Skrevet

er i giftedrømmer, så måtte se litt her inne. gratulere så mye til dere alle, så heldige :)

samboeren min har spilt litt som dj, så han ble bedt om å spille i et bryllup. han skrevet ned ønskeliste fra brudeparet, og laget en spilleliste. den var delt inne i to deler. en til første del hvor alt var mer høytidelig og romantisk, men fine rolige sanger. etterpå ble det en skikkelig fest så da ble det låter som brudeparet og følge ville danse til.

det ble en veldig vellykket bryllupsfeiring.

Skrevet

Vi er spanske så her er det mye latinsk musikk, salsa, merengue, regeatton, bolero, har skrevet på nettsiden vår at det er latinsk fest... Men det blir også norske låter og allsang... Og romantiske sanger... litt småkos må jo være med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...