Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lille fiol
Skrevet

Er på rd 13 og kl. 04:00 i natt klarte jeg ikke å vente lengre, tok testen og den er positiv :)))

Er glad og letta nå og det skal jeg være framover, selv om jeg vet at det lurer mange farer rundt hvert hjørne, skal jeg IKKE fokusere på dem, bare nyte at testen er +. Skal ta blodprøve i dag som jeg får vite svaret på på mandag, men jeg er sikker og har vært det denne gang helt fra dag 1.

Lykke lykke til til alle dere andre også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Suuuuuuuuuuuuuupre nyheita:)))))))))))))))))

Gratulere så masse masse:D

Skrevet

Da var følelsen du hadde riktig!!! Så flott, gratulerer masse!!!

Skrevet

Gratulere så mye, og du gjør helt rett i og nyte det for det skal gå bra og man bør jo ikke ødelegge gleden over positiv test i frykt for alt som kan gå galt!!

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer med positiv test lille fiol;o)

Vi fikk vår 1. ICSI gutt når jeg var passert 42, og vår 2. ICSI gutt når jeg var 44. Andre ICSI gutt er nå drøye 3 uker gammel.

Selv om vi hadde to barn sammen med naturmetoden fra før av, er det kjekt å være over 40 å bli foreldre igjen.

Håper spiren sitter godt og du får et fint svangerskap!

Skrevet

Gratulerer så mye !!!!!!!!!! Godt å lese at det er andre oldiser her inne som det klaffer for :-) Nyt sommer og voksende mage!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

GRATULERER så mye :-)

Skrevet

Ja, og det gir jo også litt mere håp til en "nesten oldis".... Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer:) Ønsker deg lykke til videre...:)

Gjest lille fiol
Skrevet

Takk for hyggelige hilsninger og det er godt å høre at det er flere relativt "voksne" damer her inne som det går fint med:))

Har tatt blodprøve i dag og får svar på mandag. Lykke til til alle dere fine damer.

Skrevet

Gratulerer!! Det gir også håp til en ikke så veldig gammel, men likevel bekymret sliter med mange utfordringer. Jeg har visst god tid:o)

Skrevet

Så utrolig hyggelig å høre! Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test. Lykke til med hcg-resultatet på mandag.

Skrevet

Gratulerer med positiv test:-)

Skrevet

Gratulerer !

Gled deg over nyheten !

Klem

Skrevet

Gratulerer, dette var supre nyheter!!!! Magefølelsen er som oftes til å stole på ja :-))) Gled deg over vidunderet i magen og lykke til med svaret på blodprøven på mandag. Dette går supert, vettu :-))))

Gjest lille fiol
Skrevet

Tusen takk for alle utrolige hyggelige lykkeønskninger fra "kjente og ukjente". Jeg føler meg gravid, kvalm, er spent og gleder meg til HCG prøven i morgen.

Lykke til til alle dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...