yr<3 med 2 gutter! Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Noen som har vært i Tunisia med barn (ca 3 år) i juli? Er det galskap, eller fullt mulig? Var på Kreta første halvdel av august i fjor; hvordan er Tunisia i juli forhold til Kreta i august? Er det store klimatiske forskjeller, Tunisia ligger jo ved Middelhavet det og? Mange ting en lurer på, gitt... Noen som har erfaringer de kan dele?
It's all about me Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Tunisia er VARMT, det blåser inn fra Sahara. Hadde aldri reist til Tunisia, hverken med eller uten barn. Det er et fryktelig land med fryktelige mennesker. En gang og aldri mer.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Selvfølgelig er det ikke noe problem å reise til Tunisia med barn! Dra, kos dere og opplev en annen type ferie enn ligge-som-sardiner-i-en-tønne på stranda sammen med resten av Norge på en strand på Mallorca.
It's all about me Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 En andreledes ferie får man i Tunisia ja, men ikke i den positive retningen.
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Bare husk at tunisia i juli er kokvarmt (da vi var der var det oppimot 40 grader), så ta de forhåndsregler som er nødvendige. (Smør masse, drikk masse, vær inne midt på dagen osv). Bortsett fra varmen ser jeg ingen problemer med å ta med seg barn dit. Vi reiste uten barn, men ser ikke bort fra å ta med oss barna dit når miste blir litt større, men vil da styre unna de varmeste ukene.
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Og husk å bestille hotell med flest mulig stjerner ... standarden er en litt annen enn i Norge ;-)
tja:) Skrevet 26. juni 2009 #7 Skrevet 26. juni 2009 Jeg elsker Tunisia! Hadde verdens beste ferie der:) Dette var riktignok før jeg fikk barn, så jeg kan ikke svare erfaringsmessig på hvordan det ville vært å ha ham med. Det jeg kan si er at jeg ikke ville hatt betenkeligheter med å ta han med dit dersom vi noen gang drar tilbake (*håper*)! Sett med mineøyne er det et fantastisk land!
Pittamitta Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 Jeg sier bare 1 ting,IKKE DRA TIL TUNISIA!!!!! Et grusomt land,ekkle innpåslitne mennesker og maten er ike god.Man føler seg nesten fanget.Pent på hotellområdet,men gitter på de fleste hotellene ..og meget fattig land,var nesten som å komme rett inn i "bibelhistorien" .Ikke er d e snille med dyr heller :-(. Viss du på død og liv SKAL dit.så er det veldig varmt ja.Vi var der UTEN barn (takk og pris for det). i slutten av juni.42 grader var det gjennomsnittlig,litt for varmt ja,... uff,var vel ikke dette du ville høre,men har faktisk hørt om mange med samme oppftaning som meg desverre :-(
MintCondition Skrevet 26. juni 2009 #10 Skrevet 26. juni 2009 Uggh, kunne aldri falt meg inn å dra dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå