Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 han har gått i 2-3 mnd. Har hatt ecco sko som er veldig gode. Men har vokst ifra de allerede. De er det jo veldig god støtte i. Hva skal jeg kjøpe nå? Blir jo mye sandaler framover, men må vel ha sko også?
erteposen + 4 Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Jeg hadde kanskje ventet litt med å kjøpe nye sko. Mine gikk bare i sandaler om sommeren. Ecco sine er kjempe fine til den alderen, myke skinnsko hadde jeg kjøpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå