Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Høres det her ut som en sunn og grei matplan: yoghurt til frokost frukt utover dagen kyllingfilet med salat som lunsj ...middag.. Andre forslag? Skal ned i vekt
jordbærsjokolade Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Jeg er ingen kostholdsekspert, men jeg syntes frokosten din hørtes ganske skrall ut! Hva med noen ryvita med kalkunpålegg i tillegg, med philadelphia light? Meld deg inn i vektklubb.no, gratis og mange gode middagstips:)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Det er lurt å spise litt proteiner til frokost, det metter og gjør at du ikke blir fort sulten igjen... F.eks en omelett m lett-norvegia og litt kokt skinke, eller etpar hardkokte egg... Til middag bør du kutte ut sauser, og heller bruke en dæsj olje eller sitron - spis mer grønnsaker enn poteter, ris og pasta , eller kutt ut dette helt... Ikke noen ekspert på dette jeg heller altså, men tingene jeg har nevnt funker bra på meg, hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå